atom

Az első félfizu fele és hozományai

2007.09.13. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Az első félfizu fele és hozományai Tovább
Megkaptam az első fizum, ami félfizu, mert csak fél hónapot dolgoztam, de így is jól jött ahhoz, hogy egyenesbe jöjjek egy kicsit (vagy legyen egy kis plusszom). A félizu felét egyből elköltöttem régen vágyott dolgokra, nem direkt. Tisztító és egyéb szerek ügyében kerestem fel kedvenc gazdaságos áruházamat, amikor már épp végeztével voltam dolgomnak és megláttam a lejátszót, fél perc múlva már a kosárban landolt, mint ahogy a praktikerben a konyhai lámpa is. Amióta beköltöztem szerettem volna egy normális helyi neonvilágítást eszközölni a pulthoz (kellett a pulthoz és kevesebbet is fogyaszt), amit azért nem vettem idáig, mert mindenhol csak a duci és fehér lámpatestekkel találkoztam. Aztán a praktikerben séta-fika közben rájöttem, hogy a listámra írt bigyók túl drágák, így nem véve semmit indultam a pénztárhoz a lámparészlegen keresztül. Megpillantottam a konyhám hiányzó elemét, végre a sok a fehér közt feltünt egy vékonyan ívelt dizájnos ezüst.
"Tök baró!" Jól áll a konyhámnak:D
DVD-lejátszót már régóta szerettem volna magamnak, de soha nem alakult úgy, hogy vegyek. Most megtettem a szükséges lépéseket és beszereztem egy Hyundai típusút, divX, dvdr, dvdrw, mp3, mpeg, fbi, cia, kgb - minden formátumot ismer. És felettébb kicsi. A lenti fényképen egy cigisdobozt tettem rá a méretfelfogás végett.
(A kép érdekes a különböző fényerejű részeivel, de ezzel ne foglalkozzon most senki jó?!)
Ugye, hogy tök jó?! Na... Most aztán elégedett vagyok:-)
Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr41163076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása