atom

bloggerek közt 3. - szerintem.blog.hu - Anya költözött

2008.05.20. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
bloggerek közt 3. - szerintem.blog.hu - Anya költözött Tovább

Három éjjel, három nap, mondhatni ennyi időbe tel, míg anya átköltözött a régi blogjáról, az újra, a szerintem.blog.hu-ra. Alig-alig közreműködtem, szinte csak az elején, mert úgy tanul meg az ember egy új rendszert, ha mindent maga csinál, így már videóbeszúrások is eszközölve lettek segítségem nélkül:) A költözés okában közreműködött a megannyi plusz funkció, melyet a régihez képest a blog.hu nyújt, a google is nehezebben talált rá a régire, na meg hát a cím is sokkal hangzatosabb:) Na nem mintha nem lett volna foglalt a blognév, de intézkedtem és meglett:)
https://m.blog.hu/sz/szerintem/skins/szerintem/img/header.jpg
A design még alakulóban van, hisz Anyának tetszik, de nekem valami hiányzik, így még elképzelhető, hogy variácók egy témára címmel majd küldök haza e-maileket:)
Tök jó dolognak tartom és bírom is a meglepettséget, amikor kiejtem e mondatot: "Anyukám blogján..." - hehe, a család:)

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr60476844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása