atom

Sheepfilms - Sose nézz bele a porszívóba

2008.05.11. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Sheepfilms - Sose nézz bele a porszívóba Tovább
Ismét egy újabb Sheepfilms produkció:)
Ezzel az emberrel valami nincs rendben, nézegettem a videóit és meg kell, hogy jegyezzem rengeteg szabadideje van:P Nem is kommentálnám tovább, hülye aki belenéz:P (mármint a porszívóba)

Ha nem látnád a videót katt ide!

Egy kicsit elgondolkodtatott, hogy mi történne, ha a porszívómon a "Power" felirat alatti tekerőgombot "Max"-ra tekerném:P Ha véletlenül eltűnne a Király utca bocsi, akkor kipróbáltam. (csak valaki majd szedjen ki engem is a porszívóból, köszi! Nem kell belenézni, majd én elmondom mit láttam:)
Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr99434566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyika 2008.05.11. 16:40:09

De jó, csak azt nem tom....mese vagy horror....esetleg scifi?
süti beállítások módosítása