atom

Hold

2008.04.25. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Hold Tovább
Április 13-án este szép tiszta volt az ég Kissomlyón, így volt lehetőségem cigizés közben szemügyre venni a Holdat a teraszról. Pár slukkal később utolért a felismerés, hogy akár le is fotózhatnám, hisz amióta megvan a "nagygép"-em még nem próbálkoztam vele. Az eddigi próbálkozásaim a kis kompakt gépekkel mindig csak a "feketeségben egy fehér folt" fajta képeket eredményezte, most előbányásztam a felszerelést. Előbányásztam volna, mert az egyik lényeges összetevő igencsak hiányzott, ugyanis nem vittem haza állványt. Elő a kisgép állványát, kissé viccesen nézett ki és sokáig állítgattam, hogy ne dőljön el, végül sikerült. A végeredmény alább látható. Nem is rossz, ahhoz képest, hogy 1,3 fénymásodpercnyiről, az-az nagyjából 384.403km messziről készült a kép:P

Na azóta már néztem párszor Szombathelyről is az eget, de nem nagyon tűnt egyszer sem tisztának, egy képet még kattintottam is, de nem... :(
Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr49427590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása