Gondoltátok volna, hogy Európában biztonságosabb, mint Amerikában egyes kamionok pótkocsijával való bensőségesebb viszony kialakítása autóval? Ez a videó rávilágít mindarra, hogy a biztonsági előírások miatt nem valószínű, hogy lefejeződünk ezen a földrészen. Amerikában pedig marad a húzzuk le gyorsan a fejünket elv...
Ha nem látnád a videót, kattints ide!
Viszont itt sem könnyű a helyzet. Az újvilágban nagyobb százalékban "csőrős" kamionok tonnái gördülnek az utakon, Európaszerte pedig inkább a "laposelejű" a trendi. Az alábbi töréstesztben látható, hogy miképp repül le (szó szerint) a fülke egy oszloppal való ütközés során (egy csőrős esetében talán kissé máshogy alakul az eset).
Ha nem látnád a videót, kattints ide!
Kicsit irónikus, ahogy a videó végén szinte sértetlenül alábukik a földbe a meglehetősen masszív oszlop... Persze ez a bejegyzés csak úgy két videóra alapozva jött, biztonságtechnikailag pedig rengeteg dolog van ami hol itt, hol ott jobb, ezért nem is csak ezeket a szempontokat kell figyelembevenni. Majd ha egy közekedési blogom lesz, akkor jobban kidolgozom a témát:P
Tovább a poszthoz
Ha nem látnád a videót, kattints ide!
Viszont itt sem könnyű a helyzet. Az újvilágban nagyobb százalékban "csőrős" kamionok tonnái gördülnek az utakon, Európaszerte pedig inkább a "laposelejű" a trendi. Az alábbi töréstesztben látható, hogy miképp repül le (szó szerint) a fülke egy oszloppal való ütközés során (egy csőrős esetében talán kissé máshogy alakul az eset).
Ha nem látnád a videót, kattints ide!
Kicsit irónikus, ahogy a videó végén szinte sértetlenül alábukik a földbe a meglehetősen masszív oszlop... Persze ez a bejegyzés csak úgy két videóra alapozva jött, biztonságtechnikailag pedig rengeteg dolog van ami hol itt, hol ott jobb, ezért nem is csak ezeket a szempontokat kell figyelembevenni. Majd ha egy közekedési blogom lesz, akkor jobban kidolgozom a témát:P
Szólj hozzá! komment