Gabi mutatott nekem egy videót a TGV világrekordjáról, melyet tavaly április 3-án 13:13-kor állított fel a Francia vasúttársaság lelkes csapata. A vonat nem kevesebb, mint 574,8km/h sebességgel hasítja egy vadászgéphez hasonló hanggal a francia tájat.
Emitt videón:
Később rájöttem, hogy ez a teljesítmény már várható volt, hisz ha az oroszok megtudták csinálni a 70-es években azt a vonatot, ami 249km/h-val száguldott, akkor 30-40 év távlatában egy szupervasúttal már könnyedebb ennek több, mint a duplája.
Az oroszok egy Yak-40-es utasszállító repülő hajtóművét csavarozták fel egy mozdony tetejére, amely valószínűleg sem a sínpályák minőségétől sem pedid a gazdaságtalan üzemeltetése miatt nem terjedt el, mint tömegközlekedési eszköz. A biztonságot nem is veszem figyelembe.
Ezen felbuzdúlva én így gondolnám el a Magyar Állami Vasutak modernizációjának első lépéseit:
Tovább a poszthoz
Emitt videón:
Később rájöttem, hogy ez a teljesítmény már várható volt, hisz ha az oroszok megtudták csinálni a 70-es években azt a vonatot, ami 249km/h-val száguldott, akkor 30-40 év távlatában egy szupervasúttal már könnyedebb ennek több, mint a duplája.
Az oroszok egy Yak-40-es utasszállító repülő hajtóművét csavarozták fel egy mozdony tetejére, amely valószínűleg sem a sínpályák minőségétől sem pedid a gazdaságtalan üzemeltetése miatt nem terjedt el, mint tömegközlekedési eszköz. A biztonságot nem is veszem figyelembe.
Ezen felbuzdúlva én így gondolnám el a Magyar Állami Vasutak modernizációjának első lépéseit:
5 komment komment