atom

Optimista vs pesszimista

2008.01.28. 07:59 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Optimista vs pesszimista Tovább
Optimista vagyok, mondhatni annak születtem... Az életem jelentős részét, 90-95%-át ezzel a világnézettel élem meg. E tekintetben nem tartozom eme pesszimista országhoz, örülök is neki, így sokkal könnyebben állok pl a vizsgák elé...

Keressük a pozitívumokat, helyezzük őket előtérbe! Katt ide, egy bíztató bejegyzésért!
Tovább a poszthoz
Címkék: blog atom optimista
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr18314281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fefo01 2008.01.29. 11:49:09

nehéz ebben az országban optimistának lenni, de lehet. az egy másik világnézet, én sem vagyok túl pesszimista, pedig aztán nem épp királyak a körülményeim (anyagilag:P) de megfogadom tanácsod és Anni tanácsát:)
süti beállítások módosítása