atom

MTV Mix

2008.01.21. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
MTV Mix Tovább
Nem nézem minden nap az m1 és m2 műsorait, de amikor odakapcsolok, akkor mindig örülök az átvezető intróknak, ajánlóknak stb, mert olyan jól vannak megkomponálva. Jó zenével, jó animációk, ügyesen össze lett hozva.
Az alábbi videóban az összeset megnézhetitek összegyűjtve, Pozsi & Basic: Elindultam című számára mixelve, aminek részletei a tévében is hallhatóak az animációk alatt.

Ha nem látnád a videót kattints ide!
Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr60291626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zachary 2008.07.04. 14:00:58

sziasztok,

nagyon jó lett a videó, nah meg persze a zene is tökéletés. el tudná küldeni nekem valaki msnen Pozsi & Basic - Elindultam c. számát, vagy vmi linket tudnátok küldeni, ahonnan le lehet tölteni? (már ha van ilyen)
msn: nathan.norman@hotmail.com

S7i0r 2008.09.18. 10:43:51

ÁÁÁLLLLATTT!!! IMÁDOM! Én is régóta kerestem ezt.... Thank You x 10000 :)
süti beállítások módosítása