atom

Víz+macska - a macskafürdetés eredményei

2008.01.18. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 21 komment komment
Víz+macska - a macskafürdetés eredményei Tovább
Sok-sok "FW:" diavetítést szoktam kapni. Nemrégiben befutott a levesládámba egy válogatás a vizes macskákról. Tudom, hogy ez nem a cukiblog, de azt hiszem, hogy ezek a macskuszok ebben a formában inkább az ijesztő felé hajlanak s nem a cukiság felé. Akad egy két fergeteges köztük:) Tessék csak böngésszetek:D

Ez a macsek olyan, mint egy denevér:P


Nagy a harc, a küzdelem:D


Keresztapa macskája épp a "halakkal fogsz vacsorázni" tekintetével néz.


A következő sikolyos horrorfilmben simán szerepet kapna:P


"I kill you!"


Már tudom, hogy honnan merítették az ihletet a japán nagyszemű+kisfejű rajzfilmkarakterek rajzolói..


Szökés


Szellem, fehér bunda, piros szem, tiszta horror...


Egy kis break
Tovább a poszthoz
21 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr83299815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2008.01.18. 10:33:52

ez állatkinzás. 1-5 évig terjdo szab.vesztés jár az ilyenért. jol le kene csukni azt, aki ilyet tesz.

charlie 2008.01.18. 10:35:19

az összes (talán a "keresztapás" nem)

hátracsapva a fulek, karmok kint, be vannak szarva mint állat.

pankeey 2008.01.18. 11:49:15

Ne furgye le, szeretem ha kocos a szor kicsit.

Kniight 2008.01.18. 19:06:59

Kedves Charlie!

Ha a macska bolhás, a szerencsétlen állandóan vakaródzik az persze jó neki.

Ha szándekosan hagyod szenvedni akkor az nem állatkínzás? Nem jobb-e neki, hogy egyszer túl van az egészen, és megszabadul az élősködőktől?

Az a macska amelyik sokévesen először fürdik, persze hogy meg van rémülve. Amikor először vittek dokihoz valamilyen betegséggel Te nem voltál megrémülve?

charlie 2008.01.19. 08:15:16

Nos, a bolha ellen van bolhairto. El lehet vinni az állatorvoshoz, és o is ki tudja irtani. A macska természetétől fogva (kivétel egy-két macskafajta, a török van és az abesszin, az abesszin turi, a török vna meg szereti a vizet) irtózik a víztől.

..::Froschlama::.. (törölt) 2008.01.19. 14:06:44

Charlie? értem. Viszont mit teszel a macska elviselhetetlenül büdös?

charlie 2008.01.19. 20:52:29

nos, alap esetben a macska nem budos.

ennek egyelég egyszeru oka van: mégpedig a vadászo eletmod.

nem lehet szaga a macskanak, akkor ugyanis a preda kiszagolna, es elmenekulne, ergo nincs kaja.

ezért temetik el a székletuket is pl. (ha megfigyeled, meg is szagolja a macska, hogy nincs e szaga)

ha a macska budos, akkor annak már valami egeszségugyi vonzata van (no, persze ha a trágyadombon hemperget, és utana megy hozzad, akkor persze, hogy budos), tehát el kene vinni az állatorvoshoz.

attol, hogy állat, nem hulye, tudja, hogy mi a jo neki.

h@li 2008.02.06. 17:02:56

nem kérek természetrajzot te hujje kocsog


na szoval tok cuuuuuuky

Dr. Garai Gábor 2008.02.07. 09:19:31

Engem nem érdekel, hogy a macska koszos vagy büdös vagy egyik sem, KINT az UDVARON vagy a padláson vagy a pincébe tök mindegy, de nem a lakásban van a helye mint minden más állatnak!!! Szóval a fürdetés ki lőve. Vagy az udvaron autó mosás közben kap a macska is, ha ha....

Kitty 2008.08.19. 19:08:45

Jajj ti most hülyék vagytok?Ez hol állatkínzás?én imádom a macskákat mert az életem soha nem szeretném h bajuk essen!mindent tudok róluk!de ez hol állatkínzás?megfürdetik a macskákat hogy ne legyenek bolhásak meg koszosak...Ennyi..Jajj most van egy hülye aki leszed a netől ilyen képeket azt felrajra...hátt tessék akkor itt az értelmiségi szintje egészségére....ENNYI!

Atom · http://atom.blog.hu 2008.08.20. 16:51:19

Hello Kitty!
Nem a "netől" szedtem a képeket, hanem egy diavetítésből mentettem ki őket. Felraktam s nem felrajtam őket, na mindegy... Ettől most miért is vagyok hülye? Magyarázd meg légyszíves! Mert az értelmiségi szintemet abból nem tudod levonni, hogy felteszek macskás képeket. Jah, hogy én nem állítottam a macskafürdetésről, hogy állatkínzás?! Figyelmesebben kéne olvasni aranyom... ennyi

Kitty 2008.08.22. 12:13:04

Heh ez jó!
De, most...Ezt most te csináltad?
Mind egy ha igen,akkor te egy kreatív ember vagy és most ezt nem azért mondom,h mittom én PL: nyalizzak,vagy ilyesmi..hanem mert így van.Boccs de neked nincs kinn mind a 4 kereked mert olyan sok hülyeséget tudsz összehordani :D :D
Mert az összes képre amiket írtál az haláli nekem nagyon tetszettek attól függetlenül h cicákról szólnak!Nah mind egy!én nem akarok veszekedni!

Sya Kedves --Atom--!

Tóth Kincső 2008.09.30. 18:46:10

Ezek a macskák egy kicsit megrémítetek de attol függetlenül édesek.

szidike 2008.10.07. 22:22:48

charlie az animal planete is megfurdetik a macskakat az orvosok jelzem mikor egy gazdatlan allattot kapnak akkor most ki a hulye kit kell bezarni mar csak mert nekem is van macskam es az elobb furdettem most pedig mozsdik tulelte es illatos

eccy02 2008.11.21. 12:53:43

Hm állatkínzás? Ennyi erővel engem is kínoztak a szüleim mert gyerekként útáltam fogat mosni és mégis kellett, pedig minket sem fogkefével teremtettek.

4tappancs 2008.12.06. 22:26:44

állatkínzás! jelentem a topicot az országos állatvédőknél és a topic vezetőt jól megbüntetik hamár az élet nem adott neki agyat!

Bonyi 2008.12.09. 12:35:27

Az év vicce! :D Nem ártana, ha 4tappancs helyett lenne 4kereked...
"Hát ez tényleg lol!"

abüdöskurvaanyad (törölt) 2009.03.18. 14:14:30

Mindenki benyalhat a saját macskájának ha ez neki állatkínzás. Ostoba köcsög! A vizes macska vicces és aranyos. Ez állatkínzás: www.allatvedok.szekszardon.hu/pics/Macska9.jpg 4tappancs, charlie Bekaphatjátok!

sebajtóbiás 2010.07.03. 18:30:12

a macskák szeretik a szadit, az enyém pl imádja, mindig morog hozzá

Powerslave 2012.02.05. 19:10:58

@charlie: akkor jelentsd fel az összes állatorvost is, azoktól is be vannak szarva...
süti beállítások módosítása