atom

Franciaország az ország? Európa nem egy ország?

2008.01.15. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 9 komment komment
Franciaország az ország? Európa nem egy ország? Tovább
Van nálunk az a műsor, az "okosabb vagy, mint egy ötödikes?" - vagy mi a címe... Abban már láttam egyszer-kétszer érdekes tévedéseket s való igaz, rajtam is kifognak bizonyos általános iskolás kérdések, hisz ez a műsor lényege, de... ... mert mindig van egy de. Ennek a műsornak az amerikai változatában sikerült egyszer kifogniuk egy iq-fighternek sem nevezhető szőkeséget, akitől megkérdezték, hogy Budapest melyik európai ország fővárosa? Zsótti küldte át a videó linkjét, aztán csak néztem...
Nos, hogy csak pár dolgot említsek belőle:
A csaj nincs tisztában a földrajzzal, azt sem tudja, hogy Franciaország ország-e, Európa szerinte ország stb... stb... Szegényke biztos a focicsapat kapitányával lógott amikor a föld ezen részét tanulták.

Ha nem látnád a videót, kattints ide!

Egyébként én sem tudom minden kis ország fővárosát s nekem is vannak problémáim a földrajz bizonyos részeivel, de annyit azért illene tudni, hogy Franciaország fővárosa Párizs és Európa egy kontinens, ahonnan annak idején útrakeltek nagy hajókkal, hogy "létrehozzák" Amerikát...
Tovább a poszthoz
9 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr7297667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

http · http://exhttp.freehostia.com 2008.01.15. 08:29:34

sztem elfogult vagy.. pár hete láttam a videót, és megpóbáltam nem csípőből ítéletet formálni, hanem rájönni a szöszi kobakjának a nyitjára.. hány magyar tudja, mi uruguay fővárosa? hány európai tudja, h iowa állam az usa-ban hol van (vagy egyáltalában hol van) és mi a fővárosa? csádról már nem is szólok..

Atom · http://atom.blog.hu 2008.01.15. 10:19:14

Igaz, hogy kérdéseidből csak Montevideot tudtam és azt, hogy Iowa az USAban van valahol Kansas környékén, de mást nem. Nem azon akadtam fenn, hogy Budapestet nem tudja, hanem azt, hogy Európával nincs tisztában (kontinens). A Franciák szerintem elég híresek ahhoz, hogy ismerjék őket, világi szinten, de úgy látszik mégsem...

charlie 2008.01.15. 12:06:46

hisz még a szobrukat is a franciaktol kaptak. meg az amerikaiak azon az allasponton vannak, hogy kétszer kihuztak a segguket a bajbol (1, 2 vh) az angolokkal egyutt. talán azért csak kéne tudniuk hogy mik azok a franciak.

Móni 2008.01.15. 16:05:24

Azért nagy öröm tudni, hogy ezek az emberek választják meg az amerikai elnököt, aki aztán elintézi, hogy olyan gyopár legyen a a közel-kelet (stb.), mint az am. lakosság szürkeállománya... eeeejjj...

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2008.01.15. 19:30:52

nekem meg kellet tanulnom a Föld összes országát meg azoknak a fővárosait...:D (jegyfelhúzás címszó alatt) amúgy a nőről annyit hogy nem azért hülye mert szőke hanem mert FESTETT SZŐKE... (a családomban jól megmutatkozik a festett és nem festettek között az iq különbség...)

Tommi 2008.01.15. 20:55:16

Sudi, 2 éve nekem is meg kellett...

wildgica · http://wildgica.hu 2008.01.16. 23:06:41

Ez annyira durva, hogy nem találok rá szavakat... :|

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.01.18. 21:57:47

Ezen vagytok kiakadva?Kár az idióta nőt hibáztatni.Az amerikai oktatásban nemerőltetik az europai történelmet, a földrajz meg egy vicc.Nagyonsok amcsi nincs tisztával a kontinensek helyével sem, tudja hogy van csak nemtudja merre :D Csak nekünk furcsa mert velünk képessek azt megtanultatni hogy milyen a domborzata alsokutykurutynak.Mikor irakba küldték a katonájukat diákok nemtudták megmondani hogy az az irák merre és milyen földrészen van pedig orrba-szájba ment a tévében.Nekik ez nem olyan információ ami lényeges.

Kardics 2008.02.02. 12:06:29

"Nekik ez nem olyan információ ami lényeges." Szerintem a hamburger és a kóla hollétén kívül semilyen információ nem lényeges nekik. :)
süti beállítások módosítása