atom

National Geographic pulcsi

2007.12.28. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 10 komment komment
National Geographic pulcsi Tovább
Tök jó pulcsim van, bibí:)

Nyílt titok ismerőseim körében az, hogy nem vetem meg a National Geographic-ot. Nézem tévében, lehetőség szerint olvasom újságban, weben is böngészem, egyszóval csípem.
Erre a pulcsira sikerült nemrégiben szert tennem, je... :D Egyébként jó meleg, ha  az Északi-sarkra tervezek expedíciót magammal viszem:)
Tovább a poszthoz
10 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr73276905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2007.12.28. 11:51:59

ha meg tulfut kiforditod, s a minta (logo) pirosan burkolt national (vagy atomical) p0rn0graphic-re valtozik ;)

Tommi 2007.12.28. 13:33:49

apám is örülne egy ilyen pulóvernek...

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.12.28. 13:56:17

pff az Északi-sarkon befagyna a fényképezőgéped és nem tudnál blogolni...XD

Atom · http://atom.blog.hu 2007.12.29. 17:53:30

Szerintem nemcsak a fényképezőgépem fagyna be:P

Marcell 2008.06.20. 00:14:58

Szia!

Egy ideje már kergetem az NG logóval ellátott cuccokat, de amit találtam csk amcsiból lehet beszerezni horrrrrrrrror szállítási áron. (magyarul a szállítási költég bármire 8-14000 Ft) Ha nem vagyok túl indiszkrét - honnan tudtad beszerezni a pulcsit?
ui.: elnézést kérek, hogy zaklattalaka a marhaságaommal

Atom · http://atom.blog.hu 2008.06.20. 08:44:46

Üdv! Én is kutattam őket, aztán amikor látam, hogy szinte sehol sem kapni semmit feladtam. Az edigitalon egy övtáska 10ezer Ft. Szóval a pulcsit egy turkálóban találtam, szerencsém, hogy címkével együtt vadonat új volt:) Viszont 1-2 hónapja az NG magazinban volt valami akció (lehet, hogy előfizetési), amihez ugyanilyen pulcsit adtak. Szóval még megpróbálhatod Angliából is, hátha olcsóbb, de ott is borsosak az árak, már a webshopban is. Vagy kérdezd meg e-mailben a magyar NG képviseletet, hogy mit mondanak. Egyébként egyszer valami fórumon találtam egy hirdetést, egy srác rendelte és küldték neki haza amerikából a cuccokat, kis haszonnal, adó-vám nélkül. Na jah, remélem segítettem valamivel.. Üdv!

babvirag 2008.06.22. 00:25:44

hehe! Pepe már kukázott az interneten foszforeszkáló NGC frizbit! Itt világol mellettem! (párszázas ajánlat volt)
:)

Marcell 2008.06.22. 22:53:53

Köszönöm az Infókat :-)
Sikerült turkálmon egy ilyet:

sh1.yahoo.edyna.com/page/edome/NationalGeographicNG2345a.jpg

Atom · http://atom.blog.hu 2008.06.22. 22:59:32

Gratula! A fene, egy ilyesmit szívesen lelnék én is... Frankó! Azt hiszem jövőhéttől megint elkezdek járni kutatni... :P
süti beállítások módosítása