atom

Orgazmus a Skodában

2007.12.21. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 17 komment komment
Orgazmus a Skodában Tovább
"Orgazmus a Skodában" felirattal érkezett postafiókomba e fake-kép a többi "FW: FW" mellett. Miután megnyitottam már tudtam hova tenni a címet... Érthető:

Emil Skoda biztos soha nem gondolt arra, hogy egykoron a cseh lóerők szembe mernek szállni egy csordányi harcoló olasz bikával... Vajon mit csinált a másik sofőr amikor meglátta maga mellett a suhanó 120-ast? Üresbe váltott és visszaelőzött? Na jó, nem leszek gonosz a jó öreg Skodával. Bizonyított már eleget... Hacsak a photoshop segítségével is...
Vajon Ferruccio Lamborghini milyen arcot vágott volna e kép láttán? :) Lehet, hogy valamilyen félig fuldoklós Mardel-féle Haumann Péteres röhögés tört volna ki belőle:)
Valami ilyesmi:

Ha nem látnád a videót, kattints ide!
Tovább a poszthoz
17 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr60270838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serialkiller01 2007.12.21. 10:05:13

Ez már nagyon régi kép, ráadásul szerintem fotosopp, nem gondoltam volna, hogy létezik még valaki, aki nem látta. De hogy releváns legyek, ezen a leíráson viszont jót nevettem: www.vatera.hu/skoda_120_l_1985_nincs_minimalar_44083900.html

Atom · http://atom.blog.hu 2007.12.21. 17:14:02

Nos akkor üdvözölhetem magam azok táborában (ha van egyáltalán olyan embertömeg) akik még nem látták ezt a képet:P
A Skodás leírás... Hát az... Nem is tudom mit szóljak... Nagyon szuper, igazi gyöngyszem:P

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.12.21. 18:25:52

na tök jó most már tudom mi az a releváns...de a képet én se láttam:D

serialkiller01 2007.12.22. 21:52:25

Fasza, akkor nem hiába írtam ide...
Viszont az az okos tekintet legfelűl... hát b+, azt gondolom, hogy ilyet nem tesz ki akárki... érthető, gondolom. Az autóbuziságoddal meg mehetsz a "cicás napvédők..." fórumba, szerintem ott több hozzászólása lesz az autódnak, mint itt a blogodnak. De te gondolom igazi autóbuzinak gondolod magad a Seicentoddal, pedig magadban kellene tisztázni a fogalmat, mielőtt butaságokat kezdessz irkálni, seggnyaló stítulasban főként.(ugye, a belsoseg.hu) Aha, mindenki venne fasza kocsit, tudom én... ha lenne pénze, de mivel a te autód árából én élvezetes autót vettem, amire ráköltöttem némi aprót, hogy hibátlan legyen, és én autózom az autód árának töredékéből hátsókerekessel, speer-difivel, 2.0 benzinessel... Akkor most ki az autóbuzi? Te vagy én? Gondolkozz, mielőtt post-olsz haver. Megértem én a racionális autóvásárlást is, de aki így tesz, az ne nevezze magát fanatikusnak... Nem kötekedni akartam, csak rábukkantam itt a témára, és én egy örökölt II.-es cliót adtam el a fanatizmusért, viszont mikor látom, hogy egy Seicento-s vérbeli autóbuzinak hiszi magát, azt nem tudom szó nélkül hagyni...

serialkiller01 2007.12.22. 22:07:22

Ja, és mielőtt belém kötnél, kérdezd meg Bazsó Gábort, vagy Winler Róbertet, hogy nekik miért nem olyan autójuk van, mint neked. Te is tudod, hogy kik ők... publikus a mail-jük, és annyi pénzből, amibe az autód került, szerintem te is tudod, hogy ők (is) már 18 évesen MÁST vettek. Ennyit az autóbuziságról...

Tommi 2007.12.22. 23:25:30

O.társaim azzal csesztetnek, hogy én is úgy röhögök, mint a Mardel.... :DDD

Atom · http://atom.blog.hu 2007.12.23. 01:06:25

serialkiller01:
"több hozzászólása lesz az autódnak, mint itt a blogodnak" - megvagyok elégedve a hozzászólások számával. Sőt, elég nekem az is, amikor egyik-másik ismerős odajön hozzám és röhögve megemlít egy-két bejegyzést...
Nem gondolom magam "igazi autóbuzinak". Nagyon szeretem az autókat, olvasok róluk, videókon csorgatom a nyálam, fotózom őket vagy épp más fotóit csodálom, megfordulok utánuk, beszélek róluk, azaz szeretem az autókat, autóbuzériám eddig fakad. Mindezek ellenére sportosabb sofőrök mellett hamar hányingerem lesz, s az összes ismerősöm tudja, hogy én sem úgy vezetek, mint egy versenyző (persze, ha úgy vezetnék, akkor tuti, hogy anno a Fiat127-esem után nem 4ütemű Trabantot, azután pedig nem Seicentot vettem volna). Igaz nemrégiben azt hallottam egy előadáson, hogy csak az magyarázkodik, akinek vaj van a füle mögött, de úgy érzem, hogy kicsit félreismernek az emberek.
Lehet, hogy seggnyalónak tűnik egyeseknek/vagy sokaknak egy-két hozzászólásom, de nem baj. Nekem tényleg annyira tetszett az a rész az RS4-el, BZS ill. WR miatt már lassan 5 éve a tc-t nézem/olvasom, csípem annyira ezt a stílust amit és ahogy képviselnek, hogy olykor seggnyalónak hasson:P
"mindenki venne fasza kocsit" - én Seicentót akartam (mást nem is lehetett) figyelmenkívül hagyva azt, hogy a tc háza táján a sei nem megy autószámba...
Nem érzem magam fanatikusnak azzal, hogy azt a kommentet odaírtam, vagyis nem olyan értelemben érzem magam annak, mint Te (és szerintem nemcsak én vagyok így).
Száz szónak is egy a vége:
Nem vagyok autóbuzi úgy, mint Te. Ha pedig ez kizárást jelent az autóbuzik táborából, akkor újra kell értelmezni ezt a kifejezést és majd átszokom az "autókedvelőre".
Ez a blogarculat is félreértelmezhető, januártól új lesz, mert mint arra rájöttem: a fejlécképnek kurvára kevés (10%) köze a blogom tartalmához, úgyhogy eltűnik az "okos tekintet":P

"viszont mikor látom, hogy egy Seicento-s vérbeli autóbuzinak hiszi magát" - ezt miből???? Na mindegy... Hagyjuk... :P

"Nyugtatónak meg hallgasd ezt:" - nem lettem ideges, sem izgatott, de meghallgattam, mert már rég hallottam:D

Atom · http://atom.blog.hu 2007.12.23. 01:14:05

Ne aggódj Tommi! Nekem is van ilyen ismerősöm, pankeey is így röhög:D

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.12.23. 01:34:24

Irgum és burgum! Mi az, hogy nem fotosoppoltad Luigira? :D

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.12.23. 01:42:05

Nem értem, hogy az emberek néha miért lesznek idegesek azért, mert látnak valamit az interneten. Erre a sémára céloztam:
netezik -> nézelődik -> talál valamit -> felkelti az érdeklődését -> ideges lesz (talán azért, mert látja, hogy valami népszerű) -> beszól, hogy menőnek tűnjön -> a többiek meglátják az ilyen embert -> majd kinevetik
:D

serialkiller01 2007.12.23. 02:33:04

Én meg azt nem értem, hogyha valakivel nem értek egyet, és ezt leírom, akkor miért jön mindig valaki, és MAJD Ő MEGMONDJA, hogy menőnek akarok tűnni, és hogy más kinevet. Az, hogy más kinevet a véleményem miatt, az engem nem érdekel, az emberi butaság mellett viszont nem nagyon tudok elmenni szó nélkül, hiába, ilyen vagyok, fiatal, világmegváltó szándékokkal, majd elmúlik... Véleményem szerint a fent említett gondolatmenet a sajátod, és mint helyesen érzékeltetted a karaktarrel a végén, nevetséges.
Atom: az a zene kurvajó, ne tessék az értékeket elhanyagolni!

Atom · http://atom.blog.hu 2007.12.23. 08:46:14

:D Anno (még a walkmanes korszakban) rengeteg Cypress Hillt hallgattam. Azóta egy kicsit felhígult már a zenei ízlésem, a szalagot mp3ra cseréltem, de alkalmadtán elő-elő keresem a lemezeket és hallgatom:D

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.12.23. 10:47:55

Kettőnk között az a különbség, hogy engem nem érdekel, ha kinevetnek...
Amúgy jó világváltást! :) Nekem nem jött még össze, de sok sikert!

e1 · http://beszoltam.hu 2008.01.04. 14:47:49

Gyenge fotosop a kép. Elég megnézni a két autó magasságát, hogy a többit ne említsem. :)

Apoth 2008.01.11. 14:40:14

Noshát, a kép nem fotosoppos, valóban beelőzi a labót a skodri. Aki még mindíg nem értené, az tekintse meg a vasúti átjárót jelző táblát. Talán a lambós elgondolkodott rajta, hogy hagyja-e megelőzni a skodát, fgyelmenkívül hagyva, hogy a magyar utakra jellemzően megkérdőjelezhető minőségben kivitelezett vasúti átjáró ledarálhaja hőn szeretett sokmisis autója alját. :)

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2008.01.11. 15:46:36

A tábla szerintem véletlen. De lehet, hogy tényleg nem photoshopos, a Lamborghinit simán painttel is rámásolhatta bárki... Egyértelmű a retouch, elég ránézni a képre.
süti beállítások módosítása