atom

Gali, az aligátor - mese vagy horrorfigura?

2007.11.28. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 10 komment komment
Gali, az aligátor - mese vagy horrorfigura? Tovább

Milyen jó, hogy vannak emberek, akik nézelődnek a youtube-on és ha találnak valami fergetegeset, akkor megosztják másokkal. (így tettem Purple and Brown esetében is:)
Ádi is talált több gyöngyszemet, "Achmed, a halott terrorista" után most itt van Gali the Aligator. A tipikus mesés kezdet, már majdnem elképzelem a gyerekek dallamait hallgatva a lila dinoszauruszfigurát, vagy a Szezám utca szereplőit, amikor változik a megszokott sztori. Ennyi elég is legyen, nem lövöm le a poént:P
Olyan aranyos, ahogy a videó végén visszanéz a nézőkre, mint aki nem tett semmmi "olyat":D

Ha nem látnád a videót kattints ide!

Tovább a poszthoz
10 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr71243177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Garai Gábor 2007.11.28. 09:43:41

Ez kurva jóóóó, nekem ez a kedvencem!

Anyika 2007.11.28. 16:14:08

Te jó ég,rosszul vagyok,megijedtem! Mi ez?Egy kis hétköznap délutáni TV2 műsor Rex stb. estimesének meg Gali,18 éves kortól meg pszihológus!

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.11.28. 19:27:12

hát ha erre azt mondom hogy állati és tök tetszik akkor megvernek hogy miért tetszik ilyen szar animációs izé de ez akkor is nagyon állat olyan South Park szintű brutalitás)pl:Kenny)

Atom · http://atom.blog.hu 2007.11.28. 22:51:21

Én nem tudok betelni vele:D

Dr. Garai Gábor 2007.11.29. 08:54:32

Ma is meg kellet néznem és még mindig kurva jó!!!

Dia 2008.01.02. 15:14:43

Ismeritek a Happy Tree Friends-et? Nah én arra vagyok rákattanva, az még ennél is jobb, bár ez is jó!

Atom · http://atom.blog.hu 2008.01.02. 15:54:11

Happy Tree-t természetesen ismerjük (szerintem majdnem mindet láttam:D), az más, az olyan animációs. Ez a rózsaszín plüssdinós és egyéb plüssruciban rohangálós gyerekes műsorokat hivatott kifigurázni:D Egyszerűen Gali, az aligátor:D

Győri P. 2008.02.02. 08:57:36

Ez a gali olyan cuki aligátor egy olyan cuki mesében, hogy le is töltöttem egy másik oldalról. szóval el se tudom mondani, milyen király ez a mese. szerintem az a legjobb, amikor a nyúl szemei kilövődnek, meg a mosómacis rész is király!!!!! az egész mese király!!!

holdsarkany 2009.11.15. 13:44:00

Nem akarok senkit kiábrándítani, de szerintem a gyerekmesék sokkal brutálisabbak mint ez. Pld: Jancsi és Juliska élve elégetik a szegény öregasszonyt, mert süteménnyel kínálta őket.... :)
süti beállítások módosítása