atom

Populáris tej - mindenkinek

2007.11.23. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Populáris tej - mindenkinek Tovább
popular - angolul az jelenti népszerű, használják még előtagként is.
Nos, én populáris tejet iszom, úgyhogy sztár leszek:) Népszerű tejet vettem, de hiányoltam a párját, vajon van alternatív is? (zenéből átvett ellentét). Cseh gyártmány, ugyanolyan, mint a többi UHT, azt iszom, a házit régen szerettem, de mostanság annyira nem jön be. A név viszont vicces:) Szerintem:) És jobb, mint a Profi tej:P

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr70225950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása