atom

Kerget a Sátán - Leharapja a fejem az Ómen vagy mi?

2007.11.14. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 9 komment komment
Kerget a Sátán - Leharapja a fejem az Ómen vagy mi? Tovább
Az első jel:
A múlt héten videót digitalizáltam, pörgött a számláló bájtról-bájtra, 664-nél járt amikor odanéztem, folyamatosan ment, akadás nélkül. 666.6-nél pedig megállt, körülbelül 3-5 másodpercig nem mozdult, aztán folytatta 1,8gigabájtig akadásmentesen. Na ez egy kicsit érdekes volt, viszont nem hiszek az ilyen számos dolgokban, ezért nem szartam be.

A második jel:

Az iwiw-en (ha jól emlékszem) szombaton az ismerőseim száma 666 lett.

A harmadik jel:
Hétfő. Ádi ült mellettem első órán, amikor kaptam egy sms-t: "Az Ön egyenlege: 666 Ft.  Vodafone" -  kész vicc...

A negyedik jel:

Kezdtem paranoiás lenni picit, erre nyomtam gyorsan egy bal_alt+shift+enter billentyűkombinációt a total commanderben (kilistázza a mappák méretét), az eredmény nem meglepő, ami puszta véletlen is lehet, tegnap este feltöltöttem égboltos képeket a netre, amely mappájának a mérete mi más lenne, mint szintén 66,6MB.


Az ötödik jel:

Szinte éreztem, hogy meg kell néznem a blogstatisztikámat, mert biztos ott is lesz valami. November 10-e, nézettség 666.


A hatodik jel:

Nem akarok kukacoskodni, de a tegnap este letöltött zenéim hossza a winamp szerint 1 óra 6 perc és 36 másodperc. Tudom, hogy ez már erőltetett, de egyébként ez 66,6 perc.


A hetedik jel:

Ebben a pillanatban fejezem be a további nézelődést. Na mennyi hely van a C meghajtómon?


Többet nem keresek, mert begolyóznék végül...

Szerintetek ez olyan, mint a 23-as szám című film? Most csak látom ezeket, mert elkezdtem figyelni? Vagy mi van? Most mi lesz? Este elkap az utcán az Ómen és leharapja a fejem vagy mi?

Ez pusztán véletlen egybeesések összesége, mielőtt azt hinnétek, hogy most átszellemülve a rémülttől vacogok a sarokban egy kereszttel.
Tovább a poszthoz
9 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr70227211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Garai Gábor 2007.11.14. 09:26:25

Nekem a szig. számom 666-al kezdődik! Nem hiába egy család. Amúgy sokszor előfordul, hogy a boltba a pénztárgép 666-ot dob ki vásárláskor.

devil 2007.11.14. 14:47:55

kivalasztott lettel

666 2007.11.14. 20:57:00

Megvagy, Anti!

Atom · http://atom.blog.hu 2007.11.15. 19:44:52

Most akkor melyik kommentelő a Sátán?
Nem tudom most, hogy melyik a pokol IP címe, regisztrálnék:P

charlie 2007.11.18. 12:24:45

á, a pokol anonim proxy mogul jon :)

igor2 2008.11.10. 20:14:13

Szerintem nézd meg megint a hogy egy évvel később menyin áll a blogstatisztikád.
süti beállítások módosítása