atom

Hüllőkiállítás - MMIK, Szombathely

2007.11.11. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Hüllőkiállítás - MMIK, Szombathely Tovább
Pár éve már jártam hüllőkiállításon az MMIK-ban sőt, már Balatonfüreden is volt szerencsém megtekinteni kigyót-békát, most ismét Szombathelyre értek a csúszó-mászók, meg is néztük Anival:) Rengeteg állat volt, nem is tudtam megjegyezni a nevüket, én inkább a fényképezgetéssel voltam elfoglalva:P Elnézést, ha a galériában valamelyik kisállat nem az, mint aminek a neve mutatja:P
Mellesleg nekem a kedvencem az alábbi képen látható teknős volt:) Nem is tudom mire hasonlít?:)
Kattints a képre, diavetítés nyílik!
atom: teknős
Ha nem megy a diavetítés, akkor kattints ide az albumnézethez!
Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr14223371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása