atom

Amerikai (nevelő) mesék a múltból, a nácizmus ellen

2007.10.17. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Amerikai (nevelő) mesék a múltból, a nácizmus ellen Tovább

Kicsit furcsállottam amikor először láttam ezeket a videókat. Egy-két amerikai mesében feltűnt, hogy a japánokat idióta hülyéknek ábrázolták, a feketéket vastagszájú fogatlan léhűtőknek, valamivel nevelni kellett a gyerekeket. Nem is gondoltam volna, hogy annak idején még Hitlert is belevették a mesékbe. Megdöbbentő, hogy mennyi amerikai mesében volt régen jelen az ellennevelés. Soha nem gondoltam volna, hogy még Walt Disney is  beszáll és Donaldot adja ilyenhez. Amint látható, a háború mindenre rátette a koszos pecsétjét.

Lássuk hát, hogy teszi bolonddá a német rezsimet, az amcsi Dodó kacsa:)


Így oldotta meg a három kismalac a mesét Adolf Farkassal:


Donald kacsa rémálma a náci-fegyvergyárban, és az amerikai identitása:


A kis Hitlerkacsa érkezése a baromfiudvarba:


Előfordulhat, hogy időközben valamelyik videót eltávolítják a youtube-ról.

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr100178146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edem · http://edem.thinkgeek.hu/ 2007.10.17. 09:27:24

Ez nagyon kemeny, 'akkoriban' fel se tunt ez. :-) Valamelyik nap veletlen kapcsoltam egy rajzfilmcsatornara, es meglepetten tapasztaltam valos mondandojat...
süti beállítások módosítása