atom

Erős Pista - Red Hot Chili Peppers magyar módra

2007.10.14. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 12 komment komment
Erős Pista - Red Hot Chili Peppers magyar módra Tovább
(Ha ez a bejegyzés jelenik meg, akkor az azt jelenti, hogy későn értem haza Soundclashről, és annyira fáradt voltam, hogy már nem volt energiám írni:P )

Red Hot Chilli Peppers - mára már mindenki számára ismert együttes a tengerentúlról. Hatalmas slágerek, hogy csak a legismertebbeket említsem: Californiacation, Otherside, Road Trippin', Can't Stop, Snow, By the Way, Dani California, Under the Bridge, Around the World stb-stb...
Red Hot Chili Peppers - Vörös Forró Chili Paprika/ák - hogy fordítanánk le ezt ésszerűbben magyarra? Egy magyar együttes fenomenális módon oldotta meg:

Erős Pista

Red Hot Chilli Peppers számokat játszanak, csak Erős Pista néven futnak.
Először amikor a suliban hallottam, azt hittem vicc. Később beszélgettek róla, hogy itt-ott koncert, majd hazaérve rákerestem a youtube-on és felfogtam, hogy ez nem vicc, ők tényleg léteznek:P

Ha nem látnád a videót kattints ide!
Tovább a poszthoz
12 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr78188519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kárpáti Zsolt 2007.10.14. 10:10:14

gyengus

ducas 2007.10.14. 10:32:20

Kifejezetten gyalázatos...

gregzi 2007.10.14. 10:39:31

szerintem meg menjetek el egy koncertre és meglátjátok h nem "gyengus" meg "gyalázatos"...

zomgwtf 2007.10.14. 10:45:16

A másolat ritkán jobb, mint az eredeti, de szerintem nem csinálják rosszul. Más kérdés, ha alapból az nem tetszik, hogy egy az egybe lemásolják őket.

Leves · http://www.myspace.com/brontska 2007.10.14. 10:51:48

érzelem - ide , meg érzelm -oda, lehet hogy jó fejek a srácok, meg szépen megtanulták a számokat, de együtt nincs sok energiája a dolognak, ahogy videóról lejön. A név, az mondjuk zseni!
Szerintem játszanak sajátot ...:)

Librarian 2007.10.14. 12:26:40

Van egy tatai zenekar, az a nevük, hogy Red Light District, ők is Chili nótákkal kezdték (meg már más együttesektől is szoktak), na hát ők százszor jobbak!!!! Az énekesnek sokkal jobb hangja van, meg az előadásmódjuk is fenomenális, igazi chili-s. Jobbak na... :-)


Sajnos a nevükre nem érdemes rákeresni a youtube-n.

Castor 2007.10.14. 12:38:46

Már voltam 2 koncertjükön és minden csak nem gyengus. Egyértelmű h nem a Red Hot , de Mo legjobb rhcp tribute-ja. Bár a Good Time Boys élőbe még nem látta. Ajánlom mindenkinek az Erős Pistát. nagyon áttudják adni a feelinget a srácok.

Castor 2007.10.14. 12:50:03

Ránéztem a Red Light District-re nem tudom mikoriak a videok a honlapjukon, de azokon egyáltalán nem jobbak mint a Pista.Sőt. Remélem lesz szerencsém egy R.L.D. -koncerthez is, és neked Erős Pistához. És akkor ugy már valóságosabb képet lehet festeni. Az Erős Pista sokkal profibb zenekar és a szöveget se kell olvasnia az énekesnek. De tény h ők is nagyon muzikálisak.

ggaben 2007.10.14. 13:50:31

Nagyon jó kis tribute zenekar, voltam már három koncertjükön, és nagyon jó hangulatot csináltak. Aki szereti a rhcp-t, annak tetszeni fognak, ha tehetitek el egy koncertjükre!

funky monk 2007.10.14. 15:30:11

szerintem ez tök jó,de ha ajánlanám a srácoknak,hogy nézzenek meg pár koncertfelvételt,és az alternativ szólókat játszák szerintem. legalább kicsit kreatívkodhatnak,és nem 1-1ben visszajátszák a számokat,mint ha cd-ről szólna

us021 2007.11.20. 23:01:38

redlightdistrict.extra.hu/
A videok marha régiek,az első-második koncertekről vannak. Majd szólok, hogy frissítsék. A képek is viszonylag régiek.
Voltam Good Time Boys-on, az ének siralmas, a basszeros nagyon profi, a gitáros elmegy, a dobos meg a Subscribe-ból ugrott be (az a nagy darab nagyhajú akinek a Rage Against tribute zenekara is van/volt), ő is marha jól tolta ahhoz képest, hogy csak beugró volt.
süti beállítások módosítása