atom

Bolhapiac, ahova minden szombathelyi jár

2007.10.10. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! 18 komment komment
Bolhapiac, ahova minden szombathelyi jár Tovább

Oberwart (Felsőőr) - Ereklyevadászok, kacatmániások kedvelt célpontja az oberwarti bolhapiac, ahonnan senki sem távozhat üres csomagtartóval. Szombaton a Flohmarkton jártam, és majdnem megtaláltam a Szputnyik-1-et.

Minden hónap első szombatján sógoréknál bolhászkodhatunk, nem is kell messzire menni, csak ide Oberwartba, alig 40 kilométerre Szombathelytől. Hétvégén felfedezőtúrára indultam, hogy kiderítsem mitől felkapottabb az osztrák Flohmarkt a mi helyi bolhapiacunknál.

VÁLTOZÁS
Míg régen a csarnokokban is lehetett vásárolni, manapság már csak az udvaron tartják a bolhapiacot.
Az aktuális időpontok pedig ide kattintva láthatók.

Nyolc óra előtt érkeztem valamelyest a „Messezentrum”-ba (a város szélén található a stadion mellett, ekkor már tömött parkolókat találtam, több száz autóval és cseppet sem lepődtem meg azon, hogy osztrák rendszámot alig-alig láttam.

Hamar bementem a csarnokba (vagy ahogy ott mondják, a „hálléba”) és faggatni kezdtem az első kofát, aki valamennyire tudott magyarul. Fantasztikus tanácsokat kaptam...

A cikk folytatódik, kattints ide!

Klikk a képre, galéria nyílik!

Tovább a poszthoz
18 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr67191136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie · http://blogocska.myip.hu 2007.10.10. 08:33:51

ha értelmes cuccot akarsz akkor már 5-6 korul ott kell lenni, hétkor már minden jo cuccot elvisznek...

charlie · http://blogocska.myip.hu 2007.10.10. 08:34:46

nomeg apolcok alá is kell rendesen nézni, ott vannak az igazi kincsek! amit asztán fillérekért odaadnak, mert aztse tudják mi az :)

pankeey 2007.10.10. 09:00:53

megint kilogok a sorbol, de ha lesz idom megkeresem ezt a helyet is.

amugy granulatum eme vn-es fooldali cikkedhoz.

Tommi 2007.10.10. 21:00:07

A matchboxokat mennyiért mérték? Nem kérdezted?

charlie 2007.10.11. 08:53:07

az ilyen aprosagok fillerekert vannak.

Tommi 2007.10.13. 12:46:55

Na igen, kinek mi számít "fillérek"-nek... :)

berilla 2008.04.27. 12:05:35

Hello! Nem tudjátok, hogy majus első szombatján is lesz-e bolhapiac Oberwartban?

Zsolti 2008.09.21. 07:45:28

Sziasztok én szeretném megtudni az Oberwart-i bolhapiac pontos címét "a GPS-be " be tudjam írni.előre is köszönöm szépen :-)

Tamás 2008.10.23. 19:54:56

Sziasztok! Tudja valaki, hogy november 1-jén lesz-e bolhapiac Oberwartban? Ha nem, akkor mikor tarják a következőt?
Köszönöm!

sutemute 2009.09.10. 11:59:17

Azt szeretném megtudni hogy a hónap első hétvégéjén van a bolhapiac de az szombat vagy vasárnap?
Esetleg azt még nem tudjátok hogy ülőgarnitúrák mennyiért vannak?
Köszi szépen:)

Neményi József 2011.08.09. 14:56:51

Józsi vagyok,Veresegyházról!
Szívességeteket kérném,az Osztrák bolhapiacok,megtartása;hogy holvannak helyileg?!
Szeretnénk én is kimenni árulni,olyan árucikket vinnénk ki ,amit az Osztrákok nagyon szeretnek;természet barát jellegü
ezzen a telefonszámon elérnek:
+36205750379

Ausztriai bolhapiac 2012.10.01. 14:17:02

Kedves Atom!
Sziasztok!

Szeretném megtudni, hogy az oberwarti bolhapiac címe még mindig ez?
Informstraße 2
És ez időjárástól független? Mindig ugyanott van, vagy télen máshol?

Atom · http://atom.blog.hu 2012.10.17. 21:34:21

@Ausztriai bolhapiac: Ugyanott van, nem költözik. Télen érdemes jól felöltözni! Időpontok pedig a fenti linken olvashatók!

igazságmondo 2013.06.03. 09:33:22

Kedves Vásárlátógatók. 2013 06 01 Voltam az Oberwart (Felsőőr)Bolhapiacon, ami valami foci stadion mellett van.
Hatalmas csalódás volt, a Kanizsai Devecseri, Pécsi, Fonyódi, Siófoki, Kaposvári vásárók után.
Mi igazából csak a műszaki, és a Bakelit lemezek miatt utaztunk 240km-ert csak odáig.
Nagy meglepetésemre, magyarok árúsítanak, magyar autókból, és nem szólalnak meg magyarul. Az árak mint ha egy űr programban lennének.
Azokat a bakeliteket amiket a pécsi vásárban 100 200 300 400 500 vagy ha valami nagyon nagy ritkaság, és karcmentes, hibátlan tokban, akkor 1000 Ft/db -áron meg vehető. A lemezek a kinti szeméttelepekről, a Bécs vagy München bolhapiacairól érekeznek, felismerhetőek a tipikus válogatások. Voltam kint éltem kint tudom. Na itt ezen a Oberwart (Felsőőr) vásárban ezek a lemezek felárazva. 3 tól 60 euróig. de minimum 10-20 euró/ darab. Volt akit felismertem, mert máshol, 4-500 ft-ért adja, itt meg 20 euróott. De akik angolból hozzák, azok se adják ennyire magas áron. Vicc, mert újra lehet venni lemezeket bolban, és az új albumok ára 6500Ft / DB. Nyugodtan utána lehet olvasni az interneten is. A cikk amit olvastam kb, 1 éve arról szólt, hogy az mp3 és az illegáliss zene letöltés tönkre vágta a cd piacot, és az amerikai Zsidó valamilyen befolyással bíró emberek kitalálták, most újra kell a minőségi zenét terjeszteni. Újra nyitni a gyárakat világszerte. A cikkben voltak árak mit mennyiért.... De a pécsi naplóban is volt 2 hónapja erről egy cikk. Na mindegy is, a lényeg hogy irreálisan mgas áron akarják eladni ott. Másnap meg olcsóbban nálunk. Megértem, hogy meg kell élni, de ez akkor is gusztustalan. Mondjuk vettem ott lemezt pár sorral odébb egy igazi német től, 1-2 euróért. De sajnos nála, már csak 10 darabot találtam. Egy bíztos, mindenki 2x is gondolja meg oda megy e vásárolni. További sok sikert mindenkinek. Ciao
süti beállítások módosítása