atom

Tudom mit kérek szülinapomra 3.

2007.09.29. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Tudom mit kérek szülinapomra 3. Tovább

Na most akkor mi is lészen így??? Kezdek kiakadni egy kicsit? Mi van már? Lassan több Ferrarit látok, mint Swiftet (na jó azért ez így erős volt...) Mi ez a nagy luxus gyerekek? A múltkor a 84-es úton három H2-esből álló Hummer-konvoj jött velem szemben.

Az F355 berlinettát már lejegyeztem, mint ahogy a 360-as Ferrarit is, de még van egy csomó autó, amit lefotóztam és közzé sem tettem. A Lamborghiniken már alig-alig lepődünk meg, a Porschék pedig lassan már unalmasak...

Augusztus 21-én Szombathelyen egy fehér Audi R8-as jött velem szemben, aminek szemmel való lekövetése kishíján összehozott egy Seicento vs padka mérkőzést:P Szóval hova ez a nagy sportluxus kérem? Én is akarok egy sportgépet, ez az

F430-as megteszi.. Köszi Anya, hogy gondolsz rám, amikor elmész egy Ferrari kereskedés mellett:-)


Erről a képről egy  nagyon laposan hasaló varangy vagy inkább egy puffogó vipera ill. kobra jut előbb eszetekbe?


Még több kép itt.

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr91147496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2007.09.29. 16:48:47

na szep. ezert vettem meg a skyline-t ?!
süti beállítások módosítása