atom

Tudom mit kérek szülinapomra 2.

2007.08.25. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Tudom mit kérek szülinapomra 2. Tovább

Egyszer már rájöttem, hogy mit kérek szülinapomra (itt el is olvashatjátok), most ismét felfedeztem egy ajándék-lehetőséget, bár erre most többet kéne gyűjteni lelkes ajándékozóimnak, de valószínűleg nem okoz problémát majd, mert az előzőleg kiszemeltet nem kaptam meg, így most biztos már sokat gyűjtögettek nekem:-)


A F355 berlinetta nekem valamiért jobban tetszik, mint ez a 360-as, de nem kellene sokáig győzködni, hogy ebbe is beüljek:-) A Pannonia Ringen fotóztam ezt a példányt is (hol máshol?!), a Phoenix Racing versenye után sétálgattam a parkolóban, amikor kiszúrtam a BMW X5 mögött a különleges rakományú utánfutót.
Még az utánfutón


A Ferrari és az Audi orr


Csapszeg

 


Perforáció


A szív


Még több kép itt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr36147487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása