atom

Influenzás eszmefuttatás

2007.09.19. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Influenzás eszmefuttatás Tovább
Hosszú idők óta először fordult elő velem, hogy nem ittam egy nap kávét és összesítve csak 1,5 szál cigit szívtam el estig, hogy miért? Breteg vagyok...
Beteg, még mindig, és ez már nagyon idegesít. Valamikor a karnevál idején kezdődött egy torokgyulladás-szerű tünetekkel, ami aztán azóta nem nagyon múlt el. Voltak köztes idők, enyhülések, sőt még el is múlt mondhatni, de a gólyatábor alatt újra felélénkült, nem nagyon adtam esélyt magamnak a gyógyulásra, egyszerűen fogalmazva: nem feküdtem ki a betegséget. Hétfőn elég rossz állapotban ébredtem, mindenem fájt a vádlimtól kezdve a szem-izmaimig, hazaérve egyből ágynak estem és aludtam pár órát, felébredve kicsit blogoltam (mert az olvasók mindenekfelett:D), aztán fázni kezdtem, 20,5 fok ellenére úgy remegtem a konyhában, mint egy 20 éves mosógép centrifugálás közben, ezt zuhanyzással próbáltam ellensúlyozni, de a langyos víz jegesnek érződött, a forró alatt pedig még mindig libabőrös voltam. Vissza az ágyba betegségi harcidíszben, egy téli zokni, erre egy síelős térdzokni, egy szabadidőgatya, poló betűrve polár pulcsi... Ez mind két takaró alatt már elég izzasztó. Reggel még egy gyors gyomorürítést is végeztem, majd szédelegve és hányingerrel feldolgoztam, hogy így nem tudok suliba menni. Egész nap szenvedtem itthon, bár már nem annyira mint előző nap, délután már ki is mozdultam egy kicsit gyógyszertárazni, Gabeszhoz filmekért, meg Alizhoz krumplifőzelékezni és kamillateázni... Remélem mostmár elfog múlni ez az egész kórság, gyógyszerem is van és tényleg jó lenne kicsit jobban összpontosítani a dolgokra. Dolgozni is szeretnék, de így nehezen megy, bár pénteken megyek Pestre hivatalból:P A csütörtöki referátumom sincs még kész, hisz alig bírok összefüggő mondatokban beszélni, nemhogy egy könyvből előadást tartani:P Na jah, egészséges akarok lenni! Ma nem kávéztam és nem cigiztem, ez biztos jót tett:D Kuc-kuc...
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr65169873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie · http://blogocska.myip.hu 2007.09.19. 10:12:30

pálinka kell ide, nem gyogyszer!
nekem mindig segit...

Dr. Garai Gábor 2007.09.19. 10:55:48

Tessék mielőbb meg gyógyulni, de addig is unalmas időidben sok izgalmas cikket tudsz írni a blogodra.

Atom · http://atom.blog.hu 2007.09.19. 23:26:34

Hát-hát-hát... Talán egy-két mézespálinka lehet, hogy jót tenne, de annyira nem szeretem, hogy vegyek is valahol:P
Kedves Bátyám, egyik leghűségesebb olvasóm! Lehet, hogy mostanság annyi izgalom van a bejegyzéseimben, mint egy csigaversenyben, de unalmas időm az sajnos nem nagyon akad. Szerintem ha kómában feküdnék, még akkor is írnom kéne napi élménybeszámolót róla vn-re vagy ide:P Különben is, van elég izgalom anélkül is már... Pláne kend háza tájékán:P
süti beállítások módosítása