atom

Ezek a jelölések?!...

2007.09.18. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Ezek a jelölések?!... Tovább
A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „http://static.iwiw.net/common/image/logo_iwiw_proper.png”."Mol töltőállomás - Ady tér ismerősnek jelölt" - áll ez a szöveg tárgyként az bejövő leveleim között. Teljesen kész vagyok, már a 3-as busz megjelenése is elég abszurd volt számomra a közösségi portálon, de ez megint mindent kenterbe ver nálam. Kiváncsi vagyok, hogy még milyen jelöléseket kapok, mert egyre kacifántosabbak. Van egy szorgos jelölő, aki már tizenvalahányszor jelölt újra, de most nem utasítottam el, hagyom függőben. Egy zalaegerszegi virágboltról van szó, amit nem ismerek, nem jártam ott még soha, szóval abszolút-nulla az ismerettségi indexem vele szemben. Tehát akkor miért is jelöl? Bár őszintén bevallom, hogy nagyrészt az Esso kúton tankolok, néha megfordulok a Mol töltőállomáson is - az Ady téren, tehát ismerem?!?:P
Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr25167417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonyi Z. · http://piv.pivpiv.dk 2007.09.18. 11:26:04

Kattints az adatlapjáta, jobbra fent lesz egy olyan gomb, hogy "Jelentem!". Kattints rá, írd utána a szövegmezőbe, hogy állandóan bejelöl, pedig nem is ismered, és különben is, sőt! Ha volt már ellene panasz (esetleg több is), akkor garantált a napokon belüli törlése a rendszerből. Ha nagyon idegesítenek már, én ezt csinálom.
süti beállítások módosítása