atom

2007 legszexibb fürdőruhája

2007.07.23. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! 17 komment komment
2007 legszexibb fürdőruhája Tovább

Először nem hittem a szememnek, aztán feldolgoztam, aztán lefotóztam, most pedig megosztom.

Ez a 2007-es év legvágykeltőbb balatoni férfi-fürdőruhája:P Régen állítólag divat volt eme fürdőruha, de a mai szemeknek nehéz szokni a látványt. Mikor az illető bement elgondolkodtam, hogy vajon mit érez amikor felveszi ezt a fürdőruhát és fürkésző szemek tekintete követi Őt (mellesleg közelebbről megvizsgálva pici fehér pöttyös mintázatú is ám, nemcsak türkíz-színű). Az oké, hogy az asszony elnézi, de szerintem ez más házasságok nagy részében válóok lenne.(több kép, TOVÁBB-TOVÁBB)
Anya gyorsan felrohant a partról a nyaralóba a fényképezőgépért, én addig szemmel tartottam az alkalmi fotómodellem pozícióját.


 

Mikor elindult a part felé elhelyezkedtem a lépcső közelében, majd röhögtem egy jót amikor felbukkant mellettem két másik fotós is, akik várták a nagy pillanatot. Úgy kattogtak a gépek, mintha Tom Cruise lépett volna a vörös posztóra.


Természetesen még csináltam pár képet, de személyiségi jogok megsértése ill egyéb perek elkerülése végett kitakartam főhősünk szemeit és elhomályosítottam az arcát, mely elegendő ahhoz, hogy ne lehessen ráismerni (csak a bajuszhoz nem nyúltam, mert az kell az összképhez, kell, hogy kicsit Postabank-reklámos feelingjük legyen)

Tovább a poszthoz
17 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr36123249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey · http://pankeey.cn 2007.07.23. 09:28:53

irigykedsz a magyar borat-ra?!
(lo'l, ikszde', roto:fo:lo:)

Sudi · http://sudnusi.blog.hu 2007.07.23. 19:44:12

hát ez nagyon poén de ha megnézed a felső képet a nőcinek a fekete fürdőricijának a fazonja eléggé hasonlít...szegény bácsi lehet hogy bevolt rúgva és a felesége régi fürdőruciját vette fel...:D vagy nagyon feltűnési fiszketegsége van de azért a barátnőmmel "aszaltunk mint atom:D"

Dóri 2007.07.23. 20:10:54

Egy életre szóló, meghatározó élmény lehetett ez az Örvényesi (?) strandon :)

Bodrogi Réka 2007.07.23. 20:28:51

hmmm hát akárki is készítette ezt a képet az biztosan hasonló jót derült ezen az emberen mint mi.egyik barátnőmmel és anyukámékkal voltunk 2 napot a strandon és amikor megpillantottuk hogy egy iylen alak ücsörög ebben a különleges fürdőruhában mellettünk szakadtunk a röhögéstől és megpróbáltuk feltűnésmentesen lefényképezni a mellettünk tanyázó nem mindennapi családoit....:DXD

L. Rosenthal 2007.07.24. 00:11:40

zseniális, sok ilyet!!!!

Atom · http://atom.blog.hu 2007.07.24. 00:17:52

Dóri! Az illetőt, Fövenyesen vagy régebbi nevén Kiliántelepen (de van ahol Balatonudvari-Fövenyes címszó alatt is szerepel) fényképeztem. Ismerős vagy arrafelé, hogy így kiszúrtad, mert csak pár kilométer a különbség!?
Réka! Nincs kedved elküldeni a fényképeket a ti egyénetekről? Kéne csinálni egy sorozatot:P

Ajtony 2007.07.24. 08:46:27

Hellóóó!

Nem vettétek észre:
Ez egy tradicionális tiroli fürdőruha olcsóbb változata (nem bőrből van), beépített hózentrógerrel.

A fürdőszett tartozéka még egy fácántollas zöld filckalap, és egy kétliteres söröskorsó. Azok biztos már egy másik strandolás alkalmával elvesztek.

Üdv

Sugika 2007.07.24. 09:14:16

Hát ez valami fantasztikus, hogy emberek milyen bátrak :) Köszönöm Atom:D

cyber panka 2007.07.24. 10:45:44

teljesen jó. nem csúszik le.

gébence · http://soraim.blog.hu 2007.07.24. 10:54:51

Respect!
Jaja Ajtony, nekem is az jutott eszembe: biztos ájn öszterrájher túriszt. :D
Ezután én is fényképezőgéppel fogok strandra járni.

Tamira 2007.07.24. 11:15:23

Apukámnak van hasonló, csak fekete, viszont egy hasi műtét után csak abban mert kimenni a strandra.
Szerintebb ocsmányabb csávók is mászkálnak, gatya ide vagy oda.

gus · http://gus.freeblog.hu 2007.07.24. 11:31:40

... lehet hogy versenyzőnek képzelte magát a bácsi, vagy a balaton átúszásra készült!!! :-)

NORBERT · http://norbert.blog.hu 2007.07.24. 11:35:41

szerintem fogadásból kényszerítették rá

Manooo 2007.08.04. 00:21:18

Ezért a képért érdemes volt fennmaradnom ilyen későn :D Köszönöm :D

eMM 2007.09.09. 10:07:50

Á nem azért vette fel a csávó a rucit mert be akart kerülni a blogba.Éljen a világhír!:)

Atom · http://atom.blog.hu 2007.09.09. 15:42:31

Lehet, hogyha fényképezőgéppel lát valaki, akkor provokálja magát, mert tudja, hogy felteszem? :P Felhívás: "Meztelen lányokat is publikálnék" - provokáljatok csak:D
süti beállítások módosítása