atom

A géppuskalábú

2014.03.06. 17:51 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
A géppuskalábú Tovább

Nem emlékszem, hogy pontosan mikor láttam először a géppuskalábú Michael Flatley műsorát, de azt tudom, hogy tetszett. Később már a Lord of the Dance és a Feet of Flames is megvolt videókazettán, és valahol legbelül én is kopogós cipőben akartam járni az ír szteppet. Aztán az egész eltűnt a látómezőmből egészen 2013 végéig, amikor megtudtam, hogy a turnéjuk egyik állomása Szombathely lesz. Szerdán lépett fel a társulat Flatley nélkül, élvezettel néztem végig a műsorukat, még úgy is, hogy az egykoron rongyosra játszott videókazin látottakhoz képest ezt csak egy kivonatolt avagy kissé minimalizált előadás volt. Persze nem panaszkodom, mert tetszett, a sok kopogó láb, a sok-sok fény, már csak az zavart, hogy nem fotózhattam végig, csupán az első három jelenet alatt. Azért a végén mosolyt csalt az arcomra, amikor Flatley kijött a színpadra és táncolt picit, feldobva ezzel a finálét. Jó volt látni, élőben a géppuskalábút, még így 10-15 évvel öregebb formában is. A műsor alatt azért fejben kicsit szteppeltem én is, még mindig megvan a varázsa.

lordof.jpg

cikk

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr685846523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása