atom

Fekete-Fehér Február 28/10: Színek nélkül

2014.02.12. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Fekete-Fehér Február 28/10: Színek nélkül Tovább

Elérkeztem a rövidke projektem tizedik képéhez, az utóbbi másfél hétben kifejezetten megtetszett a fekete-fehér fotózás. Már érzem a feladat nehézségeit, akadt pár kép, amit fekete-fehérré konvertáltam és lám-lám nem mutatott jól, csak azok, amelyeket eleve annak szántam. Felragyogott a szemem, amikor megláttam a fekete és fehér egyforma poharat itthon, egyből lepakoltam a konyhaasztalról, a fehér csészébe főztem a fekete kávét, a feketébe pedig töltöttem a tejet. Ezért is szeretem ezeket a projekteket, az ember nincs egy napja sem unatkozni, még akkor sem ha színtelenek a hétköznapok:) 28_10.jpg

További Fekete-Fehér Február fotók itt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr335809968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása