atom

Mondatokban

2011.09.25. 23:30 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Mondatokban Tovább

Kávézóban: Ááá, vandálkodás. Hát épp ezért nem vágtam a szitut, én nem szoktam rombolni. - mondja Bonyi, mire Hanzs: Te nem szoktál rombolni? Hiszen beszélgetsz velünk!

Tévében: A vízszintes egy délibáb, olyan nem létezik, mert a föld gömbölyű. Egy kicsit mindig leejt. - tartják ezt így a kőművesek.

Tévében: A kőművesek azok az alkoholisták, akik szabadidejükben összejárnak építkezni.

Otthon: Bátyámmal NGC-t néztünk, gyáróriásokat, abból is valamelyik autósat. A tévében épp ezt mondja a narrátor: Az autó felemelkedik a magasba, a munkások ezzel egyértelműen jelzik, hogy befejezték a munkát... - erre bátyám: Persze. Mert nem érik el.

Beszélgetésben: Ez nem ér! Megfulladok.. ..ja nem, a számon keresztül is vehetek levegőt. - állapítja meg Bori, miközben befogtam az orrát a földön fekve.

Üzenetváltásban: Ez tiszta horror, hogy te reggel kilenckor lájkolsz valamit. - írom Bonyinak, mert ez meglepő volt.

Facebookon: A nők hátrányban vannak a munkaerőpiacon. Míg a férfiak fizetése folyamatosan nő, a nőké nem férfi.

Klubban: Épp a kezemen lévő karszalagokra pillantottam, majd tesóméra (aki épp kijött a kórházból), majd megkérdeztem: Ááá!! Te melyik fesztiválon jártál? - s nem is vártam választ, erre bátyám: Hát én idén csak a Markusovszky-fesztiválon voltam.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr493256628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása