atom

Utazás Vietnámban

2011.09.03. 11:38 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Utazás Vietnámban Tovább

Nem tudom láttátok-e idén nyár elején a tévében sokat promózott Horvátországról készített, csalogató reklámfilmet. Nekem nem jött be, voltak benne tipikus turistákat vonzó képek, de valahogy a hangulata mégsem volt az igazi, engem nem érintett meg, nem csalogatott. Pedig egy reklámfilm lehet csalogató is. Imádtam a sokat játszott Incredible India reklámfilmet (katt a linkre, érdemes megnézni). Tetszik India, de csak képeken, nem vágyódom oda, viszont e reklámfilm annyira kedvcsináló, hogy mennék...

Szóval fontos, hogy mivel akarod csalogatni az embereket, és az is hogy ki forgatja le azt a kisfilmet. Ezért szoktam sok-sok olyan videót nézni, amelyet turisták csinálnak, de már komolyabb gépekkel és normálisan megvágva töltik fel a videókat, mert így még egy olyan helyre is kívánkozhat az ember, ahova amúgy nem is menne. (és most nem azon manipulatív videókra gondolok, hogy bemutatsz egy unalmas várost/országot úgy, mintha az szuper lenne). A minap épp egy vietnámi videóba botlottam.

Bevallom, hogy kicsit gyenge vagyok turisztikából, így nem tudom milyen látnivalói vannak Vietnámnak. Sőt, a filmekből megismerteken kívül mást nem is nagyon tudok róla, a kultúra, a természet - mind homályos folt számomra. Viszont e kisfilmet nézve máris temérdek részlet tárult elém, ami alapján mi az első gondolat? Ide el kell egyszer menni...

Ha országimázs-felelős lennék szinte biztos, hogy felkérnék amatőr kisfilmeseket, hogy ők promózzanak, saját stílusban, több ilyen élményvideóval. Nem muszáj megmutatni a két ló hátán állva vágtató csikóst, elég lehet a ruhájának egy részlete, mint ahogy minden másnak is. Szeretem az ilyen kisfilmeket... Kedvcsinálók.

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr403199427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.09.04. 16:41:04

A címet látva megijedtem..... nem vagy otthon? Hm.... mindjárt indulunk hozzád! :)
süti beállítások módosítása