atom

Mondatokban

2011.08.22. 21:16 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Mondatokban Tovább

Viharban: Miért rezegnek ezek a hülye ablakok?! - kérdezte Bori, mikor az ég dörgött, mert nem szereti a félelmetes hangokat. - Hát azért, mert.. ..várj, megmutatom. Állj ide, te vagy az ablak! - eközben átmentem a konyhába, majd a következő dörgésnél elindultam felé: Most nagyon dörgök és alacsony frekvenciám van, mélyhang vagyok és rezegtetek mindent és most téged is, mert egy nagy vékony sík felület vagy, amit jól meglehet rezegtetni. Vááá, de dörgök, húúúú... DRRR!!! - s eközben mindvégig rezegtettem a lányt a földön:) Ja, és még eljátszottam ezt 1-2-szer. Vicces volt:)

Kávézóban: Most ezen mi olyan vicces? - kérdi Marci. - Semmi, csak elképzeltem valamit és azon röhögök. - Na ezért szeretünk. Mert elképzelsz valami vicceset magadban és jóízűen tudsz röhögni rajta.

Klubban: Ha meglátom a kezedben a telefont rosszul vagyok! - panaszolja Bori, mert egy kicsit manapság úrrá lett rajtunk az Angry Birds függőség:P Szerencsére nem csak én vagyok így ezzel, ha akad öt perc semmittevés, akkor előkapom én is a telefont és játszom:P

Telefonban: Szia Paci! C-c-c-c-c-c. - mondja Anya a telefonban, leutánozva Borit, aki szerint egy ló vagyok, és mindig cicceg nekem a tenyerét tartva. Csak sosincs benne kockacukor:P

Klubban: Na jól van, csatlakozz a falkádhoz! - mondom Borinak, mert ott volt Nóri kutyája. Erre Bori: Te meg csatlakozz a hordádhoz! Vagy a csordádhoz! Vagy a... - Na mibe verődnek a lovak, hogy hívjuk azt a csoportot? - Na igen, így van, amikor az ember tudja mit akar hirtelen mondani, de nem jut eszébe a szó. Imádom meglovagolni az ilyen helyzetet, ilyenkor mindenféle hasonló hangzatú hülyeséget sorolok fel:)

Kávézóban: Fáj a fáj a torkod? És neked is? Vírusos? Mutassátok a talpatok! - mondtam viccelődve, utalva arra, hogy egy hete egy vírusos torokgyulladást követően kiütések jelentek meg a talpamon:P

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr773165961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása