atom

Kovács, az új lakótárs

2011.04.01. 09:40 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Kovács, az új lakótárs Tovább

Tegnap délután beugrottam a szerkesztőségbe és Bonyi azzal fogadott, hogy van valami nekem a szekrényben. Amikor kinyitottam az ajtót, egy gombszempár meredt rám, kajla fülekkel, ott hasalt kicsit esetlenül a legfelső polcon a plüsskutya.

Az eb barna, némi fehér folttal tarkított, s bár ez nem faji jellemző, de nekem akkor is egy vizsla jut róla eszembe, s mivel imádom a vizslákat, ezért annak is nézem az elejétől fogva, így természetesen a Kovács nevet kapja az eb.

A lakásom nyomokban plüssállatokat tartalmaz, válogatós vagyok, ilyen-olyan plüssmedvét csak úgy nem teszek ki, maradok az ikonikus és a jópofa figuráknál, ez az eb nem szerepelt semmilyen filmben/reklámban/rajzfilmben, viszont jópofa és kajla, így természetesen bekerül a dísztárgyak közé:) Helye az első képen lévő mentődoboz tetején lesz, ami egyébként fényképes ládaként funkcionál.

A kutyust Szoszótól kaptam (kommentekből ditlzon-ként ismerhetitek), még régebben, a blogján (ide kattintva) kezdtem el imádni ezeket az ebeket, amiket ő készít, varr otthon. A blökiről egyébként már készültek jó fotók, ezeket most mutatom is itt:)

Hasonló varrt finomságok (kutya, paci, miegymás) itt, Szoszo meska oldalán található, rendelhető, csodálható, imádható:)

Nagyon szépen köszönöm az új lakótársat!

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr452790378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ditlzon 2011.04.01. 11:09:00

szívesen, örömmel! :-)

-Ani- 2011.04.01. 12:12:47

@ditlzon: De aranyos! Flaték már be is fogadták, csak el ne rontsák. :) Tóni lakásába pont egy ilyen Kovács való. :)
süti beállítások módosítása