atom

Mondatokban

2011.03.13. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Mondatokban Tovább

Telefonban: Üvöltve fogom bedobálni a Gábornak a kocsonyát az utcáról. - mondja Anya, miután mesélte, hogy a család oda volt a svéd brutális metálos konyhás videóktól:) Ja ha már ez, akkor hétfőn és kedden kétpercenként emlegettük Bonyival: Swedish Style!!

Szerkesztőségben: Az ultrák így, az ultrák úgy. bla-bla-bla beszélt bent Bonyi a szerkesztőségben, aztán egyszer eljutott addig, hogy valami olyasmit mondott, hogy "mi az ultra", amire én rögtön rávágtam, hogy: Tisztítószer?!

Kávézóban: Gondoltam addig húzogatom, amíg nem kiabálsz, hogy: Ááá! - mondja Busa, mire rögtön jegyzeteltem a mondatot, hiszen kiragadva a környezetéből elég kétértelmű. Egyébként a kezemen tépkedte a szőrszálakat, mire azt mondtam, hogy Ááá!:P

Motor mellett: Jó reggelt! - üdvözöltem motoromat, miután jó pár gyertyapucolás és sok-sok indítózás után felhörrent téli álmából. 3 hónapja nem volt beindítva, a tankban lévő benzinből meg minden dzsuva leült az aljára (jövőre inkább leeresztem tél előtt). Mentem is egy kört a vassal. Jippí-jeee!

Kávézóban: Te Bonyi! - mondja Hanzs nekem, majd miután kiröhögte magát mindenki, majd megkértem, hogy ne szidjon, ne Bonyizzon le, ne emeljen egy fárasztósági szintre B-vel, akkor újra nekirugaszkodott a mondandójának, és véletlenül megint lebonyizott...

Telefonban: Jó étvágyat! Hozz nekem a zsebedben sok kaját! - mondom a telefonban Bonyinak, aki épp torkos-csütörtökösködött. Az alsógatyámba is teszek! - mondja Bonyi. - Hát abból inkább nem ennék, de azt majd felteszem vaterára tradicionális ételként, nyereg alatt puhított húsként. - mondom, majd Bonyi: Bár így most már a túrós-csusza is új értelmet nyer... - ekkor annyit mondtam, hogy baz'meg és letettem...

Kávézóban: Csütörtök van baz'meg és még nincs egy mondatom sem. - panaszkodom a Frei-ben, mert akkor még nem tudom, hogy mikkel fogom megtölteni a mai bejegyzést.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr332734854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása