atom

Mondatokban

2011.01.02. 14:45 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Mondatokban Tovább

Szerkesztőségben: (fotós poén következik) A szerkesztőségben a fotórovat egyik tagja rajtahagyta a kulcsát belülről az ajtón és úgy húzta be maga után a szobából kifelé jövet. Bejutni nem tudtak, amikor felmentünk azt láttuk, hogy épp a zárat szerelik szét csavarhúzóval, mire Bonyi: Na!? Csak nem zárszerkezetet kell cserélni a fotósoknál?

Dohányzóban: Ott van egy süti a szekrény tetején! - mondja Orsi, mire valaki más: Ki tudja mióta lehet ott. - mire Orsi: Lehet patkányméreg van benne. - erre én: Bonyi! Kérsz egy kis sütit?

Koncert után a backstage-ben: Nem akarok nyalni, de... - mondják nekem. Na az ilyen kezdetű mondatokat szereti az ember, mert egy átdolgozott nap után csak-csak jól esik az embernek, hogy nem hiába csinálja:)

Szerkesztőségben: Unokaöcsém nem tudja ki a Bonyi, csak az Atomot ismeri meg. - meséli Orsi, mert unokaöccsével miközben nézegették a fotókat nálam mindig azt mondta: Atom, míg Bonyit ábrázoló képeknél azt, hogy: Nemtom. - erre Bonyi: Persze, hogy nem ismer fel, még sosem találkoztunk. - mire én: Persze, hogy nem. Tudod, gyermekvédelem.

Beszélgetésben: Ha Atom jegyzetelt volna szilveszterkor, akkor több heti adag mondatokban meg lett volna. - ecsetelte Bonyi a Zsoltinak. És igen, ha jegyzeteltem volna, akkor tényleg. De nem tettem, így marad csak 2-3 sor, ami most eszembe jutott:P

Klubban: Gratulálunk! Te kapod az első Duda-díjat! - mondja Bonyi Balázskának szilveszter éjjelén a klubban, majd átnyújt neki egy papírdudát, mi pedig megtapsoltuk. Több Duda-díj kiosztásra került. Én hármat is kaptam.

Klubban: Baz'meg! Egy háromszoros Duda-díjassal beszélgetek! - mondja Bonyi nagyra nyílt szemekkel elismerően nekem. Ekkor már szétröhögtem az agyam...

Klubban: Iiiiiiiitt vooooolt aaaaaa ......, de moooost seeeem eeeengeedtee maaaagát fóóóóótóóóózniiiii! - mondja nekem Bonyi lassan, tagoltan, üvöltve, és illusztrálva vad mutogatással a sztorit úgy, hogy másfél méterre ült tőlem, így értettem volna simán is: Fáradt vagyok, nem hülye bazdmeg! - feleltem kedvesen:)

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr252534924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olya 2011.01.03. 00:09:57

A duda-díj megalapítása azért egy nagyon jó ötlet volt; pirospont Bonyinak! :D Azért Toncsi sem volt semmi! :D
Unokaöcsi pedig kíváncsi vagyok, hogy mit reagál, ha megismeri Bonyit! :D
süti beállítások módosítása