atom

Egyedül Tokióban

2010.12.11. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Egyedül Tokióban Tovább

A Távol-kelet engem mindig csak kicsit vonzott. Sosem akartam eljutni oda igazán, nem tudom miért, volt bennem némi tartás. Aztán az évek során egyre több képet és filmet láttam, amik alapján meggondoltam magam. Nagyon szeretnék egyszer elutazni Tokióba, Szingapúrba no meg számos városba.

Kína is érdekelni kezdett már, de azért még mindig az elsőszámú célpontom Tokió. Persze a sötét oldalt nem mindig mutatják be a videók, a bűzös helyeket, a bűnt. Nem is ezek érdekelnek, hiszen annyi szépsége van ennek a városnak, hogy a bűn az lenne, ha kihagyná az ember az életében. Muhaha, szóvicc, ha elmegyek Japánba, akkor magasságomat tekintve nyugodtan elnevezhetem majd az utazásom: Big in Japan :)

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr382442492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.12.11. 17:01:48

szuper vidi, szuper zene...ha mész hozz nekem bögrét, vagy szólj és megyek veled :P

-Ani- 2010.12.11. 20:47:37

Big in Japan :D Nekem is szólj, én is szívesen elkísérlek. :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.12.16. 17:05:36

Ajánlom Badár S. és Horváth Jancsi JAPPÁN című könyvét, tuti, hogy tetszene.
süti beállítások módosítása