atom

Mondatokban

2010.10.24. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
Mondatokban Tovább

Kávézóban: Timi ne habozz! - parancsolja Bonyi Timinek, aki megkérdezte Zsoltit, hogy megeheti-e a lattéja után maradt tejhabot:P

Beszélgetésben: Engem mindenki kedvel, kivéve az, aki nem. - hallom, mire én: Hát igen. Jó megállapítás, ez általában így szokott lenni. - tettem hozzá jóindulatú iróniával:)

Facebookon: A zsebszámológép az egyik legfölöslegesebb találmány. Legtöbben mindig tudjuk hány zsebünk van. - ez annyira fájt, Ati írta ki.

Pillanatokban: Ez pillanatgyilkos volt. - hangzott el párszor. Van az amikor azt mondják, hogy "a pillanat varázsa" - na az el tud szállni egy épp nem oda illő zenétől, ami a tracklistben következik, no meg akkor is, amikor az ember egy olyan filmet néz, amit már látott, s a csattanók feszültségkeltő pillanatokban következnek. Persze egy ilyen film (Next) másodjára már nem üt akkorát, max egy légy adta pofonnal ér fel a csattanó...

Beszélgetésben: Anyának volt egy tök jó mondata, amit meg kell, hogy említsek, de nem írom le, mert privi:P De akkor is tök jó volt!:)

Dallamok közt: A fiúk miért hallgatnak szomorú zenéket? - kapom a kérdést, miközben a háttérben azon zenék szóltak a telefonomról, amelyek nem túl pörgősek. A következő szám címe Merry Happy volt:P Nem is kellett válaszolnom :)

Tévében: Most kinyírlak! Aztán elmegyek Haitire, megtanulom a voodoo-t, feltámasztalak és újra megöllek! - a nők nagyon elszántak tudnak lenni, ha haragszanak egy faszira:P Inkább nem is bosszantom fel őket:P

Szerkesztőségben: Hehe! Olyan, mint te! - mondja a fotórovatvezetőnk amikor ránéz a pólómra. Nem értem miért, "nem is" próbálok hasonulni:P

Kávézóban: Van akinek a melle szilikon, van akinek a lába. - mondja Bonyi egy szilikonos nadrágot illetően, mire valaki az asztalnál: Bonyi, neked az agyad helyén van szilikon! - mire Bonyi: Állj! Nem, mert én a természetes üresség híve vagyok.

Zsóttinál: Épp Zsolti szobáját rendeztük át Bonyival és Zsoltival, amikor javaslatomra az asztal a helyén maradt, így lett Atom-shui szerint berendezve a szoba. Rájöttünk, hogy ha van Atom-shui, akkor van Bonyis is, az pedig nem más, mint a Las-súi:) - ez volt az én Napi Bonyim aznap:)

Beszélgetésben: Van akinek a szakállad, van akinek a hangod tetszik. -  Aham, rendben. No de szóval tehát akkor mostan mégis csak úgy hogy ezekről a lányokról én miért nem tudok?! És esetleg van köztük olyan is, akinek am block tetszek?:P Csak a szemembe kell nézni. Azt már észreveszem:)

Bonyinál: Aham, akkor az azt jelenti, hogy egy évente 0,75 üvegnyi arceszt használsz. - számolja ki Bonyi, miután én mondtam, hogy három üveggel használok el kétévente. - igen, ha utána számolsz akkor valami nem oké. Nekem is Gergőék szóltak. Bonyi mentségére szól, hogy ez már whiskyzés után volt, de olyan tudományosan mondta, hogy fel sem tűnt a hiba:P

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr42378384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2010.10.24. 10:20:36

Na de 0,75 évre kijön az egy üveg... :P Másrészt kétszer érettségitem matekból (a botrány miatt), és faktos létemre (igen, az voltam) mindkétszer elcsesztem szépen. Egyébként az a whisky sangria volt. :)

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.10.24. 13:46:54

@Törzsvendég:-): jáááááááááááááj :D
amúgy iszonyatosan borzasztójó kép

Törzsvendég:-) 2010.10.24. 14:28:41

@Angyalod: Szerintem is nagyon eredeti fotó.:-)

-Ani- 2010.10.24. 22:47:59

Hm... akkor most a fiam Lucky Luke, vagy kiköpött mása.... esetleg a fia? (pirul) vagy fordítva? :))) Hű de hasonlít! :D
süti beállítások módosítása