atom

Mondatokban

2010.10.03. 12:30 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Mondatokban Tovább

Klubban: Atom, Hanzs, Taki, Andi - mutat be minket Bonyi egy lánynak. Tehát, Atom, ööö Hanzs, őt hogy is hívják? - Bonyi újra elmondja a sorrendben a neveket, majd a lány újra: Atom, Hanzs, Taki, Andi, Bonyi, Én! :) - azért a megerősítés jó volt a végén:P

FB-n: http://www.milyennapvanma.hu/ - ajánlja az oldalt Hanzs, mire kommenteltem, hogy nem lepődnék meg, ha Bonyi nevén lenne a weboldal, mire Hanzs: én meg lennék, szted tudja milyen nap van ma? :)

TV-ben: Láttam a legbetegebb South Park epizódot (Erdei karácsony) - mások szerint is a legbetegebb.

Kávézóban: Nyuszi-e vagy? - mondja Zsótti, miután bemutattam fülmozgatási tudásom. Jól megy:)

Kávézó előtt: Bonyi hanyatt esett a parkolóban, amikor lassítva futott Hanzs felé:)

Fotózás közben: A nagyobbra vágyom. - s ezt a mondatot nem is kommentálom, mert ezernyi jelentést lehet adni neki:)

Klubban: Ne harapdálj! - mondjuk Hanzzsal miután Achim elkezdett minket harapdálni. Előfordul az ilyen:P Csak fura, amikor védekezni kell egész este egy figurától, mert le akarja harapni a füled.

E héten megint sok mondat veszett el a fejemben:P Vagy töröltem őket, mert csak az adott helyzetben voltak szuperek, mint a csütörtöki estiek - aznap megint sok volt. Na legközelebb jobban jegyzem. - bár ezt már sokszor elhatároztam:P

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr432333578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisherold 2010.10.03. 13:44:24

az 5. történésről fotót szeretnék. köszöntem. ;)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.10.03. 17:30:37

@kisherold: nincs, pedig ráfeküdtem utána :)

kisherold 2010.10.03. 18:26:36

@csacse: kár. pedig már csak azért is érdekelt volna a dolog, mert nem hiszem el, hogy bonyi tud futni... :P

ditlzon 2010.10.04. 18:51:08

@kisherold: @csacse: szééép |-) erre én is kíváncsi lennék...
süti beállítások módosítása