atom

*megjegyzés* - ma

2010.09.27. 19:40 | Atom | Szólj hozzá! 8 komment komment
*megjegyzés* - ma Tovább

Miután elbuktam a szokásos harcomat reggel az ébresztőkkel és feldolgoztam azt is, hogy már fél órája parkolási idő van, nekem meg nincs jegyem, kimásztam az ágyból. Viszonylag hamar puccba vágtam magam, mert fél háromkor úgy feküdtem le, hogy mindent összepakoltam, így reggel csak a fürdőszoba rabolta kicsit az időm, illetve a kávé, de az csak gyorsít:P

Örömmel nyugtáztam, hogy a parkolóőrök még nem nyugtázták a kocsim, így már rohantam is melózni, közben átgondolva, hogy akkor erről meg arról kell majd írni, meg ez és az lesz a dolgom, meg mit álmodtam, meg mosolygok azon amit álmodtam, meg zenét hallgatok, meg... - szokásos reggeli gondolatáramlás.

Beérve hamar láttam, hogy ma sem lesz hamar blog, hiszen árvízhelyzet van Vas megyében, így mehettem patakokat fotózni, amik tényleg 'kicsit' magason vannak most a sok esőtől. (mellesleg csak kb 13 órát késtem a megszokott megjelenéshez képest).

Miközben autóztam a HS7-ről a Pendulumon és Prodigy-n át a Budapest Bárra léptettem és kábé másfél órán át énekelgettem az autóban a zenéket. Nagyon szeretem a Budapest Bár akusztik felvételeit. Tiroli bocik, Csak átutazó vagyok itt a Földön, Egy tisztes őszes halánték, Míly mesés dolog a Niagara vízesés stb... Legfőbb kedvencem a Cseh Tamás nóta, mely csengőhangom is sokáig volt - épp nemrég cseréltem, de már hiányzik - szóval a Budapest című szám, amit mindenhonnan letörölnek, de szerencsére az mr2 oldalon meghallgatható (katt ide! - majd válaszd ki player alatti listából a Budapest Bár együttest s lentebb a megjelenő tracklistből válaszd ki a nótát!)

Nem is tudom hányszor énekeltem már végig kocsiban ezt a számot. Ma dalos hangulatom volt, végig szingingkedtem az utam és fotózáskor mindig vártam már, hogy visszaülhessek a kocsiba folytatni:) Kíváncsi vagyok, hogy e bekezdést még hányan olvassák, a "mai netezők" elvileg ide már nem jutnak el:P Mindegy, bőbeszédű vagyok, nem tárgyilagos:P

A szerkesztőségben aztán bepöttyintettem a fejhallgatóba a DJ Izil féle Viszlát Kispál! mixet - amit aztán javarészt szintén végigénekeltem - akarom mondani tátogtam, mivel a kollégák is bent voltak:P Annyira felvíditott ez a sok régi és megannyi emléket felidéző slágeregyveleg, hogy hazaérve, némi rakott sonkás makaróni, vagy sonkás rakott makaróni, vagy makarónis rakott sonka illetve rakásos sonkult makaróni után ismét betettem, és most itt bömböl mellettem, meg osztom az agyam éneklésre és gépelésre:P

A főként Timi készítette makaróni (mert Zsótti és én is besegítettünk az alapokba) és Hanzs keze:

A mai három nagyon kedvenc Kispál számom, amiket annyira nem is ismertem (nem tudom, hogy kerültek el idáig): Helló ; Vackolj belém (ez pont most szól:); Alkohol

Je...

Tovább a poszthoz
8 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr662327586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.09.27. 20:37:38

Én ezt szeretem a legjobban Cseh Tamástól:
www.youtube.com/watch?v=negb509DEoE&feature=related
UI:A ráégett cucc a jénairól welldone hideg zsíroldóval frankón lejön.:-)

Törzsvendég:-) 2010.09.27. 20:38:53

Ja lehet nem jénai,sebaj a tepsire is jó.:-)

ditlzon 2010.09.28. 11:29:00

bakker, ebéd előtt nem kellett volna ezt a képet látnom...most még éhesebb vagyok... :-P

Atom · http://atom.blog.hu 2010.09.29. 20:33:35

@Törzsvendég:-): Nem hallgattam sosem Cseh Tamást, de érik, hogy körbenézzek YouTube-on, mert tetszik, amit linkeltél:) Jah, a tepsit jelentem az imént elmostam:) Három nap után:P

Atom · http://atom.blog.hu 2010.09.29. 23:26:44

@Törzsvendég:-): Én is sokféle zenét hallgatok:) Zoránt csak 1-1 szám erejéig...
süti beállítások módosítása