atom

Mondatokban

2010.07.18. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Mondatokban Tovább

Valahol Sárvár mellett a sötétben: Utcazene Fesztiválról hazafelé megálltunk pisi-cigi szünetre Sárvár mellett éjjel. Lekapcsolt lámpák, a kocsiból szólt Jacksontól a Thriller, Zsótti és Hanzs táncoltak rá, Bonyi csillagokat fotózott, én az eget bámultam. Mellém állt Hanzs, nézte ő is csillagokat, majd így szólt: Vajon van még rajtunk kívül élet a Földön? - Elképzelhető... - mást nem tudtam mondani:P

Egy meghitt testvéri beszélgetésben: Tóni! Rólad egy csomó olyan fotó van, amin dagadt vagy. - mondja öcsém a szobában, miközben nézegeti a régi családi fotókat. - Igen, de rólad is elég sok ilyen kép van. Csupán az a különbség most köztünk, hogy ha kékre festenének minket, akkor én Avatár lennék, te meg bálna...

Benzinkúton: Akarok egy egyes BMW-t. - Kéket? - Igen. Mert szép. - és akkor most képzeljük el, hogy másolás meg beillesztés, mert legalább tízszer nyomtuk el ezt a beszélgetést Bonyival a kocsiban. Nem tudom miért...

Iwiw üzenőfalon: Egy ilyen szösszenetet olvastam, ami nagyon tetszett:): Ma reggel kiírta a rendszer, hogy adjak meg egy új jelszót. Beírtam, hogy "faszom", erre azt írta ki, hogy "túl rövid".

Gondolataimban: "Hol lesz fent?" - sokszor hallom e kérdést, amikor valami koncerten vagy buliban fotózok le valakiket. Azt hiszem alkalmasint majd elsütöm azt a poént, hogy bemondom a választ: napiszaron. - természetesen mindezt előzetes erőfelmérést követően, s utólag megmagyarázva, hogy nem is...

Bukósisakban: igen abban, lévén hogy egyedül motorzgatva azért néha meg-megszólalok, legutóbb még énekeltem is valamit:P Szóval kommentálom a közlekedési helyzeteket, a hülyéket, a hirtelen kihajtókat stb. Tehát bukósisakban: Zsúrpubi! - mondom egy motorosra, miután az egyezményes motoros intésemre nem reagált. Imádom, hogy a motorosok intenek egymásnak az úton, bólintanak parkolóban stb. Egyfajta összetartást sugall, de ugye vannak helyzetek, amikor nem tud inteni mindig az ember. E motoros épp az út szélén állt, s még nézett is, hogy mit integetek neki, de nem reagált. Mayerrel megfigyeltük, hogy a "városban menőzök" típusú zsúrpubik - akik rövidgatya-papucs-trikó kombón kívűl másban még nem is ültek 1000-es nagymotorjukra - nem intenek, vagy értetlenül nézik, hogy te ezt miért csinálod. Jah. Tisztelet a kivételnek. Mindenesetre én intek s a többség is ezt teszi, s én is motoroztam már trikóban meg, rövidgatyában a városban, de azért mindig húzok magamra valami normálisabb ruhát, ha nincs annyira brutál meleg.

Bukósisakban: Úgy van Jürgen! - jelzem, amikor 80-ról lassítok 30-ra, mert kihajt elém az őskövület német rendszámú Mercedes egy lakókocsit vonszolva maga után. Szemben jöttek, közel a felezőhöz, nem akartam elcsusszani középen, inkább lassítottam. Hogy miért vág ki elém és egy kisebb kocsisor elé? Valószínűleg azért, mert azt hitte, hogy az emelkedőn felfelé majd biztos hamar felgyorsul.

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr552156544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.07.18. 09:57:04

egy szó kimaradt, a legfontosabb amiből egy nagy poén lett, az ÉRTELMES! :)))))
tehát:
Utcazene Fesztiválról hazafelé megálltunk pisi-cigi szünetre Sárvár mellett éjjel. Lekapcsolt lámpák, a kocsiból szólt Jacksontól a Thriller, Zsótti és Hanzs táncoltak rá, Bonyi csillagokat fotózott, én az eget bámultam. Mellém állt Hanzs, nézte ő is csillagokat, majd így szólt: Vajon van még rajtunk kívül ÉRTELMES élet a Földön? - Elképzelhető... - mást nem tudtam mondani:P

ditlzon 2010.07.18. 15:35:33

meglepődve tapasztaltam, hogy nem csak a motorosoknál dívik az egymásnak intés-köszönés-bólintás, hanem a bringásoknál is. persze, ebben a műfajban is a teljes bringás menetfelszerelésben tekerők köszöntik egymást :-)

Atom · http://atom.blog.hu 2010.07.20. 13:32:55

@ditlzon: Ezt még nem vettem észre, bár nem is szoktam teljes bringás menetfelszerelésben tekerni (mert nincs)

ditlzon 2010.07.20. 20:57:34

@Atom: najó! tegnap megdőlt ez a köszöngetős dolog, vagy csak a szembenaptól nem láttam a bólintásokat... :-)
süti beállítások módosítása