atom

Bad Romance Acapella - így talán azoknak is bejön, akik nem szeretik

2010.06.08. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
Bad Romance Acapella - így talán azoknak is bejön, akik nem szeretik Tovább

Sokan nem szeretik Lady Gagát. Én sem vagyok rajongója, bár különösebb gondom sincs vele, hiszen nem követem életútját, nem érdekel ha vannak balhéi, de az sem, ha nincsenek. Időnként kijön egy slágerrel, ami általában nem rossz, vagy annyit játsszák mindenhol, hogy már füledbe mászik a dallam. Egyes dallamok tanyát vernek, s kikötözi magukat a dobhártyádhoz, hogy még a legkülönfélébb műfajokkal való kisöprés és fejhallgató keltette szélviharban is ott maradjon, s rögvest énekeljen, amint valahol újra felcsendül.

Kissé fura bevezetés után visszakanyarodva a lényegre: több ismerősöm nem szereti Gagát, mint ahogy Anya sem szívleli igazán. Azért volt már pár olyan dala, amit csíptem, mert a sláger így vagy úgy utolér s a papokapokafész idővel megtetszett, meg az olaszos Eh eh is tetszett a maga bugyutaságával:P No mindegy. Szóval van a Bad Romance, ami még mindig folyik a csapból is. E dalt dolgozták fel acapella stílusban, s szerintem így még Anyának is tetszik, illetve azoknak, akik nem csípték (egy-kettő fő biztos akad). Egyfajta paródia is egyben a mozgással, mindennel, bár a vége felé már untam kicsit, de sebaj:P ...

A videó közepe tájékán nagyon király a koreográfia, ahogy egyszerre csinálják a mozdulatok, s ezen tanga-pacskeros, érdekes pólós s hasonló hétköznapi figuráktól csak még "hitelesebb" lesz az egész:P

A videót Bonyi javasolta még a múlt héten, én meg gyorsan betettem mára, mert beléptem blogolni, s láttam, hogy csak 17 percem van a karbantartás miatti leállásig. Ejj-ejj, ez a kapkodás... Eh eh... :P

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr812043698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.06.08. 12:23:30

oké hát én már nem is tudom mit mondjak.. van egy másik blog amit folyamatosan látogatok és pont tegnap lett ebből a számból felrakva egy rakat feldolgozás :D mondjuk ez nincs közte szal kösz a tippet.
feldolgozasalatt.blog.hu/2010/06/07/lady_gaga_rossz_szerelmei
itt meg lehet nézni de főként metáldolgok vannak szóval.. :) viszont az első srác amúgy magyar tehát már csak ezért is érdemes megnézni :)
viszont tegnap találtam még két érdekes próbálkozást:
www.youtube.com/watch?v=1SDFueR6414 - itt csak kicsit rockosítva lett az alap, amúgy megmaradt Gaga hangja
www.youtube.com/watch?v=0960ZpDlJjk - itt pedig egy srác csinált Gaga-számokból egy hihetetlen jó gitármedley-t :) enjoy

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.06.08. 12:30:15

najó mégse veszett el a hsz-em :D áú. Atom.. törölnéd az egyiket?? lécci lécciii köszi

-Ani- 2010.06.08. 23:53:16

Na, így mindjárt más! :)))) Jóóó!

-Ani- 2010.06.09. 00:01:14

@Angyalod: Az utolsó link, a heavy metal egyveleg szupi! Százszor jobb az eredetinél! :)))

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.06.09. 09:03:46

@-Ani-: hát ugye? ugye? fel is iratkoztam egyből a srácnak a youtube csatornájára, hát tiszta jó. ezek a latin-amerikai srácok mindig úgy tudnak!
süti beállítások módosítása