atom

Ki hogy látja 3 - meccsen voltam

2010.05.17. 13:05 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Ki hogy látja 3 - meccsen voltam Tovább

Már megint abba a hibába estem, hogy este nem írtam meg a mai bejegyzésem, pedig tudtam, hogy reggel sok dolgom lesz. Így van az, hogy 12:45-kor, befejezve egy videóvágást, pár napi feladatot, most fogok nekiállni a tegnapi fotók feltöltésének, de még iszom egy kávét, ha már ebédelni nem megyek. Szóval mire a blogolásig eljutnék (érts ez alatt egy átgondolt és megírt szöveges tartalmat), addig lehet, hogy már este is lesz. Így inkább pár gondolat a tegnapi meccsről, amire mennem kellett.

Ez az alkalom sem segített hozzá ahhoz, hogy megszeressem a focit. Kergetik a labdát, hatalmas műesések, hatalmas szabálytalankodások, amiket sokszor nem fújnak le, hatalmas szotyicsámcsogás sörszagban, hangzavarban. Nekem még mindig ennyi, no mindegy. A meccs legizgalmasabb pillanata: Egy G-52-es (G=galamb) bombázó ráfordul a pályára, hogy elragadja az egyik partjelzőt.

No sebaj, megint elment egy temérdek lóvé arra, hogy bekamerázzák a stadion környékét, odahozzanak 400 rohamrendőrt vasárnap este (micsoda túlórapénz), rengeteg autót, kutyát s mindent azért, hogy a drukkerek ne támadják le a parkolóban az embereket, meg azt a 40 embert, aki vonattal jött a meccsre. Nem baj, úgyis sok a pénz. 4 millió forintjába került ez a meccsbiztosítás az adófizetőknek...

A meccs közben persze néztem, hogy mit csinálnak a pályán, de csak-csak nem sikerült figyelmemet lekötni s elkalandoztam. Megtetszettek a pályával szemben a panelházak festései:)

És csináltam egy panorámaképet is a stadionról:

Wow. Jól van, most már elmegyek, ha szólnak, sőt, a hétvégi falusi meccseken már kezdik megismerni a fejem annyit megyek. Csak ugye-ugye, azért nem tudom még átérezni a feelinget - ehhez szív kell - az enyém meg nem zöld-fehéren dobog, hanem szimpla hús-színűen és csak vért pumpál, nem valamiféle induló ütemére dobog.

Nah, szóval 'imádok' meccsre járni, mert annyira jó! Hajrá mittomén! Álé-álé! És legyen Szombathelyen Curling VB! :P

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr172009821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2010.05.17. 19:51:20

Szotyi csámcsogás, sörszag... :)
jók a falfestések! :) Curling? Aztán a focidrukkerek átszoknak a csajok miatt, és lesz szotyi, sör meg szalonképes duma :)))))

Olya 2010.05.18. 00:42:34

Azért elég rohamosan fejlődsz!!! A múltkor megengedted, hogy nálad nézzem a Veszprém-meccset (és oda-oda kacsingattál...:)), tegnap meg még teniszt is néztél velem!:) Ez teljesen pozitív, és egyik sem foci! :D Én büszke vagyok Rád!!!:D Egyszer csak lesz Curling VB Szombathelyen...:D
süti beállítások módosítása