atom

My Father's Garden - lenyűgöző makró-videó egy kertből

2010.03.06. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
My Father's Garden - lenyűgöző makró-videó egy kertből Tovább

Nemrégiben írtam a tilt-shift videókról (itt), akkor bevezetőmben ecseteltem, hogy mennyire szeretem a jó videókat, jó zenével jó vágással, amelyek bemutatják a környezetünket is akár úgy, hogy leesik az állunk. Nos belefutottam egy nagyon jó vidibe, amiben makró felvételeket látunk egy kertből, rovarok, gyík, csiga miegymás.

Ehhez hasonló képeket tucatjával láttam már ismeretterjesztő csatornákon, s mindenfelé. Viszont még sosem láttam olyat, ami alatt nem csak simán zene szól, hanem olyannyira megkomponált videóval van dolgunk, hogy minden apró nesz, apró mozdulat olyan, mintha erre a zenére készült volna s a sok olykor már viccesnek ható jelenetből áll össze a kis történet mosakodó sáskával és egy közelről vicces ábrázatú szitakötővel.

Igen, e videó kellett ahhoz, hogy a szitakötőt egy gülü-szemű, vigyori lénynek tartsam:P 1:38-nál jönnek be az állatok, a csiga vicces, a sáskák is, érdemes megnézni teljes képernyőn, jó zene, gyönyörű felvételek, egy jó videó:)

Már említették páran, hogy olykor sok a videó a blogomon. Oké, megértem, de amikor belebotlok egy ilyen felvételbe, egyszerűen nem tudok továbblépni csak úgy, hogy ne terjesszem. Miért ne osszam meg a vizuális élményt másokkal is? Merem állítani, hogy a blogomon látják olyan emberek is a felvételeket, akik véletlenül sem böngésznek a vimeo-n, makró-videókat nézegetve.

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr361812283

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A kert csodái. 2010.03.06. 19:27:57

Atom blogján találtam, és egyszerűen muszáj reblogolni, pont ugyanazért, amiért ő is posztolta: "egyszerűen nem tudok továbblépni csak úgy, hogy ne terjesszem. Miért ne osszam meg a vizuális élményt másokkal is?" Kapcsolják le a villanyt, gyú...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidéki suttyó 2010.03.06. 10:06:24

Érdekes, ügyesen fotózott, szép film.

Logan Grimnar 2010.03.06. 10:27:46

Köszi a filmért, végre valami értelmes helyre vezet a link az Indexről! :-)

min 2010.03.06. 10:31:41

Ez tényleg egy vizuális élmény volt...

fátum 2010.03.06. 10:45:53

Ha még nem láttál ilyet, akkor ajánlom figyelmedbe a Sivatagi show című filmet (Animals Are Beautiful People) (1974).

www.imdb.com/title/tt0071143/

Idet 2010.03.06. 10:57:15

Azt tudod, ugye, hogy a szitakötő a maga nemében nagyragadozó, és a vigyoriságot egy rettentő szájszerv okozza... Nagyon szép felvételek, és a szitakötők a kedvenceim! Köszi!

bnyhdz 2010.03.06. 11:29:19

na, komám... visszavonom, amit tegnap mondtam neked. ilyet szabad. sőt, kell is.

najmanna 2010.03.06. 12:34:02

liszt nevét nem sikerült leírniuk, de amúgy gyönyörű.

Gazza Úr 2010.03.06. 13:15:39

Egész estés változata a Mikrokozmosz. Én ezt ajánlom a Sivatagi show helyett.
www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=1679&i_city_id=3372&i_county_id=-1&i_where=2

blueeyed333 2010.03.06. 13:53:18

Köszönöm!

Én biztos soha nem láttam volna ezt a videót ha nem teszed ki ide

levad 2010.03.12. 21:02:02

Köszi a videót, nekem nagyon tetszett, ha találsz máskor is ilyet, nyugodtan postold :)

Én ezt szeretem nagyon: www.timescapes.org/

Godzsy 2010.03.12. 21:09:09

Ebben az esetben, ahogy a 3 zeneszerző neve is mutatja a film végén, nem a filmet vágták zenére, hanem a zenét írták a filmre. Ezt jobb helyen így csinálják.

Ancen78 2010.03.12. 21:38:51

Elképesztő!!! Biztos megnézem még egy párszor!!;)
süti beállítások módosítása