atom

Tél volt, hó esett, és jöttek az oroszhókotrómozdonyok

2010.01.28. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Tél volt, hó esett, és jöttek az oroszhókotrómozdonyok Tovább

Tegnap kezembe akadt egy újság, azt hiszem metropol lehetett, bár nem vagyok benne biztos. Csupán egy címre figyeltem fel: Európa fagyoskodik vagy fázik (valami ilyesmi). Kérdem magamban egyből, hogy mi ebben a meglepő? Mi mást csinálna Európa januárban, csak nem izzadna? - aztán fellapozva látom, hogy mínusz húsz fok itt, 10 fagyhalál ott, s még hasonlók. Egyből fázni kezdett a lábam, s ha belegondolok, nem is hülyeség amit írnak, szinte dupla annyi lett idén a decemberi fűtés-számlám, mint tavaly. *Atom betakarja a lábát*

Szóval e nagy hidegben járva-kelve elgondolkodom néha, hogy már évek óta hallom sok embertől: fehér karácsonyt, télen havat, s miegymást. Most bezzeg mindenki tiltakozik és meleget akar. (én is egy kicsit enyhébb időre vágyom, mert konkrétan ráfagy a kezem a fényképező fémvázára amikor hozzányúlok). Ha jobb időt most nem is kapnánk, azért még örüljünk, hogy nem olyen helyen élünk, mint ahol az alábbi orosz vonat jár:

Ez több mint brutális, nem is tudom hogyan jellemezzem. Utoljára sliccmagas koromban esett annyi hó a közelemben, hogy ellepjen a fejem búbjáig (valamikor még a nyolcvanas években), azóta max térdig ért. A képen látható vastagságot/mennyiséget nem tudom elképzelni sem...

Kíváncsi lennék, hogy nektek milyen élményeitek vannak hómennyiséget illetően. Van köztetek olyan, aki összefutott már egy komolyabb hóréteggel?

Na megyek és kicsit feljebb tekerem a konvektor szabályzóját...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr56700488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2010.01.28. 10:55:10

Nagyon hideg van az biztos, de az is, hogy amíg ilyen idő van addig nincs vírus. Ezért én a hidegre szavazok, pedig utálom.
Jó a cím mert, amikor megláttam rögtön Révész Sanyi hangját hallottam a fülemben, bár a vége nem rímel.. :D
talán így: Tél volt, hó esett, és jöttek a hókotrók... :)))
No, ez az a kommment:"Amit csak én adhatok, amiről te is tudod,
hogy igazán én vagyok.":)

BlAdE 2010.01.28. 21:58:34

nekem 98 környékén volt nyakig érő hó tapasztalatom, ismerösökkel alagutat ástunk bele de folyton beszakadt.(elsős voltam) Azóta VAGY nem volt ekkora hó, vagy eltelt 12 év és én nőttem meg :)

EGO88 2010.01.30. 12:33:44

Nagyon sok hóval csak hófúvás apropóján találkoztam de az olyan sikeres lett, hogy emlékszem a buszból néztük suliba menet és bőven a busz ablakán felül volt vége a hófalnak...
Szerintem az már tetemes mennyiség volt
süti beállítások módosítása