atom

Mondatokban

2009.11.01. 13:12 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Mondatokban Tovább

Pesten: Láttam egy törött Mercedest, aminek LOL volt a rendszáma. Biztos nagyon röhögött egy kereszteződésben. LOL

Ikeában: Ez kell, meg az is kell. Olyat is szeretnék, meg ilyet is! Na akkor írom a listát. Elsőként kell egy nagyobb lakás... - mondtam miközben elvesztem a részletekben...

Ikea után otthon: Ülök a szobában, iszom a kávém, s közben azt nézem, hogy mennyi mindent lehetne alakítani, s miképp. Változott is a kégli az elmúlt hét alatt, erről majd később.

Zebránál: Az egyik kereszteződésben olyan lámpa van, ami visszaszámol a zöldig. Ha azon az oldalon állsz, ahol a lámpa van, persze nem látod. Imádom, amikor sötétedés után elhúz ott egy busz, s látod a számokat tükrözödni az ablakain.

Zebrán: Egy vak ember állt mellettem. Amikor zöldre váltott a lámpa automatikusan az ő tempójában mentem át a zebrán (végig mellette).

Tanulság a zebra lámpája alatt: Ha nem akarod azt hinni, hogy a négysávos út másik felén álló lány téged néz, akkor ne állj közvetlenül a lámpa allá.

Kaputelefonban háromnegyed hétkor: - Anti te vagy az? - kérdi egy idegen női hang
- Igen. Engem keres? Mert lakik a házban egy másik Anti is - válaszolom
- A kis Antit.
- Én nem ő vagyok.
- Köszönöm, már beengednek.
- Köszi az ébresztést..

Röhögés közepette: Újabb ivási szintet tudtunk meg Orsival Ildi vicces történeteiből. "Mohásra itta magát" - ezt lehet akkor mondani, amikor valaki úgy tér haza egy buliból, hogy a fél arcát moha borítja és le van törve a foga.

Szerkesztőségben:

- Egy perc és ott vagyok, sietek. - mondja Bonyi valakinek a telefonban.
5 perccel később, amikor Bonyi még javában pakolászik: - Hú. Megpróbáltam elképzelni, hogy milyen, amikor Bonyi nem siet. Aaarrrhhh - fogja fejét vigyorogva a főszerk.

Egy perce telefonban: munka van, borul a program. Szép illúzió volt a nyugis vasárnap...

 

dd
d
Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr151477121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása