atom

Kreatív svéd ösztönzők - a legmélyebb kuka és a zongora-lépcső

2009.10.13. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Kreatív svéd ösztönzők - a legmélyebb kuka és a zongora-lépcső Tovább

Annyira szeretem az ilyen dolgokat! - nyitom ezzel e bejegyzést, mert mindkét videót többször is megnéztem, és mindahányszor ez a mondat fogalmazódott meg bennem. A stipistop.com-on volt tegnap egy polaroid, amiben egy svéd szocio-kísérletet ajánlottak. A lényege az, hogy rá lehet-e venni az embereket arra, hogy a mozgólépcső helyett a sima lépcsőt használják? - a válasz: Igen. - csupán szórakoztatónak kell lennie és máris mindenki a sima lépcsőn járkál:) Azt nem hiszem, hogy hoszú távon is működne ez, de biztos akadnának páran, akik leszoknának a mozgóról. Én ha van a mozgó lépcső mellett sima is, akkor mindig felsétálok. Nem cipeltetem a seggem a kényelmesebb verzión...

A másik videó egy kukáról szól, ami konkrétan a legmélyebb kuka felirattal van hirdetve. Ez is csúcsszuper, az újdonság erejével él, tuti, hogy első nap egyesével dobálnék be mindent:) Tetszik, ahogy vizsgálják az emberek:P

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr701445296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.10.13. 09:02:00

Szuper jó volt ,de a lépcsős volt a legjobb.:-)

-Ani- 2009.10.13. 13:53:15

Nagyon jó! Az emberek játékszeretetét kéne kihasználni a jó dolgokra való átnevelésben, rászoktatásban. :)

Stipistop Misi · http://www.stipistop.com 2009.10.13. 15:42:49

Láttam a kukásat is, de nem tudtam, hogy ez ugyanaz a banda. De jó :)
süti beállítások módosítása