atom

Újra nálunk a szarvasbogarak

2009.06.09. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Újra nálunk a szarvasbogarak Tovább

A hétvégén (azaz pénteken) kis grillezést tartottunk Kissomlyón a szűk baráti körrel (bár nem volt teljes egészen) szülinap alkalmából. A fűzfa mellett ácsorogtunk, Zsótti sütögetett, többiek beszélgettek, iszogattak, amikor megláttam a fán egy szarvasbogarat. Nem új jelenség, hiszen szoktak járni hozzánk, de mégis nagy kíváncsisággal közelítettem meg a gigászi rovarokat, hiszen lenyűgözően néznek ki. És tavaly nem is jöttek üdülni, avagy nászútra a fűzfánkra.

Hirtelenjében három szarvasbogarat találtam, aztán egy-két perc múlva már kilencet számoltam össze, + 1 nőstény (az a csaj is el van látva kanokkal:P), + 1 egyszarvú hulla (úgy mint félszarvú bogár, nem keverendő össze az unikornissal).

Sajnos kicsit már sötét volt a kompakt-fotózáshoz, de azért vakuval lőttem párat. Képek fentebb, lentebb.

Milyen érdekes, hogy két évvel ezelőtt (2007.06.08) írtam meg hasonló bejegyzésem a szarvasbogarakról (akkor szintén örültem nekik és fotózgattam is:)

 

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr41172644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor2 2009.06.09. 09:23:43

A félszarúról is rakhattál volna fel képet.

androméda 2009.06.09. 12:56:06

Ja, amelyik csak felet kakált. :) Lemaradt egy v a kommentben, bocsi, reagálnom kellett rá. Szépek a képek!
És engem is érdekelne a félszarvú hulla.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.06.09. 22:08:50

Okés. Hétvégén ha még nem hordták szét a hangyák a tetemet, akkor lefotózom.
süti beállítások módosítása