atom

Magyarország, én így szeretlek! - Soproni sörreklám és paródiája

2009.02.23. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Magyarország, én így szeretlek! - Soproni sörreklám és paródiája Tovább

Van az az új Soproni Ászok reklám, amiben a srác büszkén említi Magyarország afféle Hungarikumjait. A betyárokat, Erős Pistát, Rodolfót, a sárga villamost és - zenei csúcspontra - világ legszebb nőit:) E reklámot én is nagyon szeretem, és már el is készült a paródiája, ami szintén csak jó és találó lett:)

Itt a szövege:
"Nincs karikás ostorom, nem vagyok betyár és nem hordok bő gatyát. A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem, s rajtam kívül még több millióan értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: Bokros-csomag.
A hírnevem megelőz, ha külföldre megyek és szinte már örülök, hogy ha a turisták összekeverik Budapestet Bukaresttel. Megvetéssel gondolok Győzikére, Horváth Ágnesre, Pákóra és az egész képviselőtestületre. Nem szeretem a parlamenti közvetítést, a sárga combino-t, a szegfűt és a narancsot se. Itt élek Európa szívében, mégis azt mondják, el lehet innen menni. Bürokráciában mi vagyunk a császárok, és igenis.. nálunk vannak Európa legnagyobb adóterhei... Magyarország, én most leiszom magam."

Itt pedig az eredeti reklám látható, ami azért nekem sokkal jobban tetszik, inkább vagyok optimista és pozitív, mintsem a rosszon rágódjak. Pont emiatt nem írtam úgy a címet, hogy "így szeretlek/utállak":

A paródiát itt találtam

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr42959171

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Meggyes a hibás 2009.05.09. 08:27:02

Esztergom! Én így szeretlek!Meg nem erősített információink szerint a város tulajdonában lévő reklámcég az óriásplakát-projekt után az ismert sörreklám mintájára reklámfilmet készít "Esztergom! Én így szeretlek!" címmel... Az ered…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor2 2009.02.23. 10:42:50

Mind 2 nagyon állat.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.03.01. 21:24:45

Tök jó, hogy az "Anyám tyúkja" résznél egy kakas képét vágták be:P

igor2 2009.03.01. 23:24:54

Tényleg így hogy fel hívtad rá a figyelmem ez kicsit el rontották.
süti beállítások módosítása