atom

Álmok - ha igazán átélnénk őket - egy igazán kreatív klipp

2009.02.05. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Álmok - ha igazán átélnénk őket - egy igazán kreatív klipp Tovább

Sokat tudnék írni az álmokról, kijut belőlük nekem mostanság rendesen, kacifántosabbnál kacifántosabb formában, erről majd egy másik bejegyzésben:) Most inkább arra térnék ki, hogy mit csinálunk akkor, amikor álmodunk. Én például keltem már fel úgy, hogy dúdoltam az ébresztőm dallamát, keltem már arra is, hogy az álmomban indított jobb egyenes a falban végződött, néha dumálok, ez-az előfordul olykor-olykor velem:P

A kollégiumban sokszor hallottam másokat beszélni álmukban, láttam hogy mocorognak, miket csinálnak. Egyszer hosszasan figyeltem egy lány "vibráló" szemhéját, oly gyorsan forgott a lehunyt szemhéj alatt a tekintete, hogy alig bírtam követni. Érdekes, hogy milyen aktív tud lenni valaki, miközben álmodik.



És milyen lenne, ha egy álmot úgy élnénk át, ahogy azt abban a világban látjuk? Hogy nézne ki ez kívülről? Az alábbi videó megmutatja:) Adott egy ágy, egy lány, és egy álom, ami megelevenedik előttünk. Annyira imádom...

 


Ha valaki netán tud róla, hogy így szokott álmodni, semmiképp se felejtse el kamerával rögzíteni...

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr18911420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://wildgica.hu 2009.02.05. 10:25:36

Meg szeretjük a Damn Cool Pics-et is, ma hajnalban postolták ott ezt a videót. :P

Amit láttál a lánynál, az a REM fázis volt. :)

Törzsvendég:-) 2009.02.05. 12:45:26

Én is álmodtam tegnap,lelőttek de nem haltam meg és nem is vérzett a sebem,a következő kép meg amire emlékszem az az volt,hogy egy lagziba vagyok és egy fiú felugrott az asztalra és egy hátraszaltót akart csinálni de nem sikerült neki.Az álomról is beugrott egy film.
www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=80363&i_city_id=3372&i_county_id=-1

Atom · http://atom.blog.hu 2009.02.05. 23:43:34

:) Akkor a Damn Cool Pics is belebotlik az ilyen jó videókba a youtube-on:) Lehet, hogy egyszerre néztem velük. Ki tudja? Mekkora az esélye, hogy egy nap ugyanazt posztolja két ember ennyi videó közül?:P
V75: Azt hiszem a te álmaidból is szakdolgozatot írhatnának az álomfejtők:) Nekem is kacifántosak. A filmet csekkolom!

Törzsvendég:-) 2009.02.07. 07:00:38

Ez a klipp egyébként tényleg nagyon klassz,miközben néztem azon kaptam magam,hogy fülig ér a szám.A kedvenc részem 2.46-3.00-ig amikor táncolnak.Van még egy klipp ami ilyen hatással volt rám (Fülig érő száj),ezt is egy blogban találtam.:-)
www.youtube.com/watch?v=zlfKdbWwruY
Jókedvre derít mindig.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.02.08. 00:04:34

Én nem bírok betelni vele. Jó zene, jó képsorok, imádom:) Amit belinkeltél, az pedig... Wow! Már sokat olvastam is róla:) Bejegyzés lesz belőle, bár már rég lecsengett a blogokon, nálam sokszor az érdekesség előrébb van az aktualitásnál:)
süti beállítások módosítása