atom

*megjegyzés* - ébredések

2008.11.24. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
*megjegyzés* - ébredések Tovább

Egyszer írtam egy bejegyzést arról, hogy mennyire utáltam a Motorola V3-asos időszakomban, hogy mindig ugyanarra kellett ébrednem és mily megváltás volt az, amikor megvettem az új Nokiámat, amin aztán beállíthattam mindenféle kedvemre való zenét ébresztésnek. Akkor a Wall-E-ben sokszor felcsendülő romantikus duett ébresztett elég sokáig amitől "olyan nyugodtan keltem fel reggel az ágyból, mintha virágszírmokban aludtam volna egy tökéletes világban" - hogy magamat idézzem.
Idővel lecseréltem ezt a dallamot is, reggeleim új szereplője Otis Redding: Sittin' on the Dock of the Bay című száma lett. Természetesen (legalábbis az én esetemben annak számít) idővel ezt a slágert is megszoktam és szépen elindult a szokásos láncreakcióm az álmokkal és a zenével...


Először: az álmomban tűnt fel háttérzeneként a dal, kb a második vagy a harmadik ébresztési periódusban ébredtem fel rá. Semmi különös...
Másodszor: látok magam előtt egy hosszú mólót, amolyan vékony, facölöpökön álló, végig deszkázottat. Napsütés, fehér homok, türkíz tenger, egy fehér ingben és nadrágban gitározó fekete ember énekli a dalt a móló végén. Amikor elhallgat a zene (ez a valóságban azt jelenti, hogy letelt az egy perc, amíg a telefon ébreszt), akkor odamegyek hozzá mint rendező, és elmagyarázom, hogy én miképp szeretném látni a klippet és így-úgy üljön stb... Rémisztő, hogy milyen gyorsan reagál az agy. Nem elég, hogy a dallamot meghallva nem ébredek fel, de aköré építsek rögtön egy álmot, amiben klipprendező vagyok?! :P
Harmadszor: Ugyanez, csak én vagyok a fekete, aki gitározik:P Megjegyzem, hogy nagyon szép a háttérben a tenger és jól állt a bőrszín is:P:)
Negyedszer: Ismét ugyanez a kép, csak most gitár nélkül éneklek. Most valamiért hangosabb és még az 1 perc letelte előtt felébredek.

Durva, ugyanis arra ébredtem, hogy dúdolok...

Ezt kicsit fura volt, azt hiszem elértem azt a szintet az ébresztőhang megszokásánál, hogy ideje legyen lecserélnem. Hallottam már róla, hogy valaki arra ébred fel, hogy horkol/fingik/beszél s egyebek, de dúdolgatást még nem hallottam a repertoárban. Mi lenne legközelebb? Énekelnék? Esetleg majd arra kelnék, hogy táncolok?!
Ezt megelőzendően ma már Gary Jules: Mad World című számára kelek* (erről a dalról egyszer már írtam itt). Remélem, hogy szimpla ébredés lesz...


*páran már megkérdezték, hogy hogyan tudok ezekre a zenékre felkelni?! Nagyrészt sikerül, és inkább aludjak el egyszer-egyszer ahelyett, hogy minden reggelem egy dobhártyaszaggató idegesítő ricsajjal kezdődjön...

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr10784872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.11.24. 14:42:21

Én pittyogásra kelek...

igor2 2008.11.24. 15:31:51

Nálam a hajó kürt vált be, arra mindig felkelek. Nem tudlak el képzelni fekete emberként.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.11.24. 19:20:19

Azt hiszem a pittyegés és a hajókürt is idővel őrületbe kergetne:P
IGOR! Majdnem így néztem ki (alsó sor balról a második)
atom.blog.hu/2007/05/22/arcmorfondirozok_valtoztasd_meg_arcodat_

lesifotos · http://lesifotos.blog.nyugat.hu 2008.11.24. 21:36:00

Nálam teljesen mindegy mi van beállítva, ugyanolyan jól alszom minden ébresztő dallamra. :)

Legfeljebb bekerül az álmomba is.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.11.26. 23:31:33

Tyűha... Lehet, hogy újra fekete gitáros leszek? A Mad World nem jött be, aludtam rá, mint a bunda. Most visszaállítottam Otis Reddingre:P

igor2 2008.11.27. 23:00:44

Amúgy tényleg jól áll a fekete bőrszín .
süti beállítások módosítása