atom

Ez van, szembesülj a valósággal - Sprite-reklámok

2008.12.11. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
Ez van, szembesülj a valósággal - Sprite-reklámok Tovább

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én 100%-osan lemaradtam az alább beillesztett Sprite reklámokról. Nemhogy láttam volna őket, de még nem is hallottam róluk. Pedig az ötlet jó, humoros, olyan Sprite-os. Akkora igazságokat mond, legfőképp az első reklámban, a nő-férfi barátságról:P (Igaz, hogy személyesen tapasztaltam már, hogy milyen amikor egy lány a legjobb barátja egy srácnak, de idővel mindig akadt valamelyik oldalon valami. Ezek után bevallható, hogy inkább csak jó viszony, tök jó viszony, és ezek ragozása áll fent nőismerőseimmel szemben, sokat beszélgetünk, sokmindent megbeszélünk stb... Nap mint nap találkozós, legjobb barát szinten üzemelős az nincs.) Visszatérve a reklámhoz, pont ezeket az elnyomott/elhalgatott dolgokat villantja fel az alábbi kisfilm:)

Ez sem rossz, a kárörömről szól, hisz én is mindig visítottam ha valaki elborult a székkel vagy elvágódott kávéval a lépcsőn. Persze rajtam is visítottak amikor elhasaltam a kupacsínómmal az említett lépcsőn, részemről annyira nem volt vicces, pláne fehér pólóban.

 

Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr5809396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor2 2008.12.11. 07:27:36

Hát ezekről még én se halotam de marha jók.

charlie 2008.12.11. 10:22:51

nekem is teljesen kimaradt

amatyi · http://www.bmg.try.hu 2008.12.11. 23:45:32

Pedig nagyon sokat tolták a tvben én már untam a végén :)

Törzsvendég:-) 2009.09.26. 18:52:03

Ezeket a reklámokat én sem láttam még,nem nagyon tévézek,csak bizonyos csatornákat bámulok olykor.Teljesen egyetértek a férfi-női barátság fogalmáról (bár tök jó lenne ha lenne ilyen,mert én a férfiakkal sokkal jobban kijövök mint a nőkkel).Hmmm,ez van, ezzel kell beérni.Néha jó lenne férfinak lenni,kipróbálnám.
Tetszett a reklám.Köszi
Ui: Utálom is amikor elhangzik a bűvös mondat,hogy legyünk csak barátok.:-)

Törzsvendég:-) 2009.09.26. 18:56:01

Van még egyáltalán Sprite vagy 7 UP (hétszer jön fel olyan szénsavas:-)???Ezer éve nem ittam,inkább schweppes (hogy kell ezt írni?) párti vagyok.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.09.27. 13:03:25

@Törzsvendég:-): De van ám! Mondjuk nemrég ittam Sprite-ot, nem ízlett annyira. Manapság csak gyömbért iszom, ha üdítő...

Törzsvendég:-) 2009.09.27. 13:59:24

@Atom: Szeretem a gyömbért én is.
süti beállítások módosítása