atom

Tévézek - epilepsziás roham az NGC-től

2008.11.27. 17:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Tévézek - epilepsziás roham az NGC-től Tovább

Hoppá... Este úgy látszik, hogy megint elaludtam blogolás közben, mert elfelejtettem megírni a végét és élesíteni a bejegyzést. Most vettem csak észre, hogy nem élesítettem. Mi Scusi.. ..pótlom...

 

23:45 - álmos vagyok, miről írjak?
23:46 - cigi
23:51 - nagyon hideg van kint. Kifele menet majdnem fellöktem Sándort (biciklim), sötét volt. Amíg kint füstöltem hallgattam volna a város zaját, de nem volt mit. Egy autót sem hallottam, csak valamelyik szomszédos ház tetején zúgó légkondi hangja szűrödött a belső udvarra. Gyorsan kipöcköltem a csikkből a parazsat és száguldottam is gyorsan be, a meleg lakásba. Brrrrr (ez olyan fűtött helyiségbe lépve kinti hideget jelző berregés).
23:55 - a Nyomtalanul megy a tévében, most fejtette ki a főnyomozó a gyilkosság folyamatát. A szinkronhang annyira nem artikulál, mint ahogy azt a képi világ igényelné. Mindjárt átkapcsolok az NGC-re, nemsokára kezdődik a Szenzációs szerelők c. sorozat. Már láttam belőle három részt, ez lesz a negyedik. A Nukleáris erőmű - hehe, Atom-lak:P

A szenzációs szerelők egyik része előtt a múltkor különleges felhívásra lettem figyelmes. Valahogy így hangzott:

Most következő műsorunk epilepsziás rohamot okozhat.

Ezen aztán elgondolkodtam. Hogy vajon mi válthat ki epilepsziás rohamot egy műsorban. A nagyjából 45 perces riportban rengeteg víz alatti kép volt, azon kívül szinte csak a szerelő-fedélzetet mutatták. Nem érint e betegés, ezért nem volt rohamom a műsor alatt, vagy csak nem emlékszem rá, ahogy Zsóttiék mondták:P
Valakinek valami tippje? (mármint arra, hogy egy epilepsziás roham milyen jelenetek/hatások együtteséből alakulhat ki egy ilyesmi dokksi-film közben)

Nah, most emelik le az atomerőmű turbinájáról a fedelet, kezd izgi lenni:P Jee... Azt hiszem ezt már az ágyból nézem. Ahoi...

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr45790610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2008.11.27. 21:34:21

hirtelen fény (és talán hang is?) változások okozhatnak rohamot. PC lövöldörős játékoknál is ezért van ráírva a dobozra.
süti beállítások módosítása