atom

Pingvinnel a pára ellen - Pingit kaptam:)

2008.10.03. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Pingvinnel a pára ellen - Pingit kaptam:) Tovább

Amikor beköltöztem a kéglibe elég dohos volt a levegő és párás az egész kóceráj. A falak is kicsit nedvesek voltak, de nem annyira, mintha alulról ázna. A napok s hetek csak teltek és múltak, amikor azt vettem észre, hogy nem is annyira dohos a levegő és még a falak is száradnak fokozatosan. Nos hamar rájöttem, hogy megfelelő szellőztetéssel (zuhanyzás közben főleg) és nem konvektor előtti teregetéssel ezt a problémát lényegében szinte teljesen ki lehet kerülni. Azért beszereztem (azaz nyertem gólyabáli tombolán) egy sólámpát avagy mécsestartót, ami szorgalmasan magába szívja a levegőből a nedvességet. E "sóhengert" egy kék tányéron tartom, amin időközönként megjelenik alatta egy kis tócsa, ami később kikristályosodik, igazi kis sókockák csapódnak ki belőle, ím:

Aztán gondolom a hűtőmben található pingvinek ihletésére kaptam pankeey-től egy Pingut Pingit, mely páraelszívó figurának hivatott megalkotódni. A hasán egy vízcsepp látható, mely ha pirosra változik, akkor azt jelenti, hogy megtelt a pocak nedvességgel, ideje kiszárítani. Erre még nem volt példa, de azért kiváncsi leszek.

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr50693544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyika · http://szerintem.blog.hu 2008.10.03. 09:31:48

De jóóóóóó! És nagyon édi! :))))
süti beállítások módosítása